Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

serwis w rzeszowie ostrzenie


feveros

Rekomendowane odpowiedzi

Co prawda dotyczy to innego miasta ale sklepu sport experts, hmm dzisiaj przyszedł do nas klient od nich z kupionymi u nich butami i nartami i tekstem ze przyszedł do nas bo tam pan jakoś sobie poradzić nie potrafił i jakoś nie wiedział jak się za to zabrać (rossignole axium, wiązanie reguluje się bajecznie prosto). Odnośnie serwisu, reklamowali się w naszej regionalnej telewizji, taki program dla narciarzy jak się ubrać, jak dobrać sprzęt, jak przygotować sprzęt itp.. wrażenia są mieszane, bo cały serwis był pokazany w przyśpieszeniu z wstawkami serwisanta, a efekt nie był pokazany niestety (a chciał bym zobaczyć wynik końcowy), natomiast dwie rzeczy mnie rozbroiły:

1. odpowiedź serwisanta na pytanie jaki rodzaj smarowania jest lepszy, maszynowy czy ręczny - odpowiedź maszynowy (buaahahahah)

2. nie przytępili krawędzi po ostrzeniu oraz nie zebrali wosku z krawędzi oraz nadmiaru z zoli

Zwracam na to uwagę bo sam serwisuję narty maszynowo..

To co napisałem ma się do sklepu SE w Focus Parku w Rybniku, ale jak poziom jest taki sam to nie ryzykował bym oddania nart w ich ręce..:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda dotyczy to innego miasta ale sklepu sport experts, hmm dzisiaj przyszedł do nas klient od nich z kupionymi u nich butami i nartami i tekstem ze przyszedł do nas bo tam pan jakoś sobie poradzić nie potrafił i jakoś nie wiedział jak się za to zabrać (rossignole axium, wiązanie reguluje się bajecznie prosto). Odnośnie serwisu, reklamowali się w naszej regionalnej telewizji, taki program dla narciarzy jak się ubrać, jak dobrać sprzęt, jak przygotować sprzęt itp.. wrażenia są mieszane, bo cały serwis był pokazany w przyśpieszeniu z wstawkami serwisanta, a efekt nie był pokazany niestety (a chciał bym zobaczyć wynik końcowy), natomiast dwie rzeczy mnie rozbroiły:

1. odpowiedź serwisanta na pytanie jaki rodzaj smarowania jest lepszy, maszynowy czy ręczny - odpowiedź maszynowy (buaahahahah)

2. nie przytępili krawędzi po ostrzeniu oraz nie zebrali wosku z krawędzi oraz nadmiaru z zoli

Zwracam na to uwagę bo sam serwisuję narty maszynowo..

To co napisałem ma się do sklepu SE w Focus Parku w Rybniku, ale jak poziom jest taki sam to nie ryzykował bym oddania nart w ich ręce..:D

Mi jak raz przytępili krawędzie w Fan-sporcie po ostrzeniu to mi narta jeździła prawie tak jak przed ostrzeniem, więc w niektórych przypadkach może to nawet lepiej... W każdym razie, Ci panowie już moich nart do rąk nie dostaną więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...