skionline.pl WorldSkitest 04/05 Allround mężczyźni Atomic
poprzednia nartanastępna narta
M:9

Gratulacje dla komfortowego, sportowego modelu ATOMIC-a! Wyważony i mocny pod każdym względem, bardzo wysoko oceniany zarówno przez zawodowców jak i amatorów! Wspaniałe trzymanie na krawędziach daje poczucie stabilności, a niewielki nakład sił zapewnia lekką i przyjemną jazdę!
Ocena:
bardzo dobra
Punkty:
38.8
Długi skręt 7.5
Krótki skręt 8.2
Trzymanie krawędzi 8.4
Stabilność 7.2
Łatwość prowadzenia 7.2

porównaj z innymi nartami

Najlższejszy model METRON M:9 wyposażono w Beta Pulse. Efekt? Brak wibracji i łatwa inicjacja skrętu. Jazda bez ograniczeń, bez względu na rodzaj stoku, po którym się poruszasz.

Użytkownicy:
Narciarze lubiący jazdę w zróżnicowanym terenie. Narciarze o różnym poziomie zaawansowania. Zwolennicy jazdy carvingowej na i poza trasami.
Parametry techniczne:Technologie:
Długość: 150/157/164/171/178
Promień: 12.5m /164
Taliowanie: 121-74-107
Beta 4, Dura Edge, UHMW Electra Graphite Base, B4 Chassis
porównaj z zobacz wszystkie
Technologie

Beta 4


Konstrukcja BETA 4 – najmniejszy szczegół zarówno wewnętrzny jak i zewnętrzny zaprojektowano z największą dla osiągnięcia najlepszych właściwości.
WEWNĄTRZ

0) POWER CHANNELS
Optymalne umieszczenie POWER CHANNELS.
- Bliżej krawędzi narty
= niezawodne trzymanie krawędzi

1) PROFIL BETA
Nowy, bardziej ukształtowany profil wkoło Power Channels.
- Większa stabilność
= więcej mocy

NA ZEWNĄTRZ - CHASSIS
Element wiązania nazwany chassis przekazuje moc z narty na śnieg.

2) OŚ STEROWANIA
Centrum sterowania zawarte jest w profilu Beta.
- Przekaz mocy na profil bez utraty energii.
- Bezpośrednia transmisja sterowania w podłużnej osi narty.
= precyzyjne skręty i doskonałe krawędziowanie.

3) MOSTEK - BRIDGE
Połączenie osi sterowania z Power Channels.
- FULLFLEX – niezakłócony przekaz mocy przy skrętach.
= najwyższa technologia wykonania

4) OSŁONA
Ochrona osi sterowania i mostka.

zobacz całą kolekcję Atomic 04/05

poprzednia nartanastępna narta
Austria Ski Test 2004