Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Adam711

Użytkownik forum
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Adam711

  • Urodziny 29.04.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Miejscowość
    Wratislavia

Sprzęt narciarski

  • Narty marka
    Voelkl Racetiger SL
  • Buty marka
    Impact 8

Adam711's Achievements

Nowy

Nowy (1/6)

0

Reputacja

  1. Coś takiego podeszło by pod SL WC 160 cm? Czy w ogóle pistony w SL i GS są tej samej długości? http://allegro.pl/narty-volkl-racetiger-world-cup-dl-170-cm-i5056346057.html Boję się trochę wiązań z niewiadomego źródła. Czy niepotrzebnie?
  2. Jeżdżę na prawdę dobrze i mam dobre panowanie w sytuacjach "stresowych" ale w przypadku, gdy zdarzy się upadek, przez osoby trzecie to bardzo boję się o kolana. Przez 6 lat jeździłem na 6.5-7 w V12, wiązanie nigdy nie puściło a w przypadku dwóch poważnych upadków, narty wypięły się perfekcyjnie. Wielkie dzięki za porady! Bardzo mi pomogłeś :happy:
  3. Małe sprostowanie, przeoczyłem ważny szczegół, bo w/w wiązania mają min siłę wypięcia 8 din, co przy moich parametrach 70 kg 176 i b. dobrej jeździe jest wartością za dużą, prawda? Ew. mógłbym wziąć freeflex 3-11 lub droższe PRO 14.
  4. Też tak chciałem, ale ciężko jest ją znaleźć w Niemczech (na ebay brak) można w Stanach ale cena to 120 $, a do tego musiałbym wiązania które też kosztują sporo. W przypadku w/w zestawu zamknąłbym się w 500 zł. A opinie widzę obie rzeczy mają b. wysokie.
  5. Witam! Stałem się szczęśliwym posiadaczem Racetigerów SL WC, niestety mam do nich wiązania Markera titanium 1200, w dodatku bez płyty. Zdaję sobie sprawę, że jest to trochę jakby założyć koła od "malucha" do bolidu F1. Stąd moje pytanie, czy owe Volkle mógłbym połączyć z takim zestawem, by jak najbardziej wykorzystać ich potencjał od strony sprzętowej (od drugiej strony są moje nogi:biggrin:) http://allegro.pl/tyrolia-rdx-plate-i5129283863.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=FB http://allegro.pl/wiazania-narciarskie-head-freeflex-18x-pro-okazja-i5149838588.html Druga kwestia, czy montaż płyty (wiercenie kolejnych dziur, obecnie jest ich 7 pod w/w markery) nie osłabi struktury narty? Czy też bez problemu stare "kołkujemy" i wiercimy pod nową płytę. PS: Patrzyłem już na płyty markera ale są one nie do dostania (używane), albo też nowe za cenę nart (piston plate i wiązania pod nią). Będę wdzięczny za podpowiedzi, dzięki!
  6. Właśnie dlatego szukam porządnego, żeby dokładnie zrobili co trzeba :happy: Jeśli chodzi o płytę to niestety/stety kupiłem bez płyty, była to niezła okazja. Fakt, but jest niżej, narta będzie gorzej pracować. Z drugiej strony, na tyczkach jeździć nie będę. Są jeszcze jakieś minusy ? Czy po prostu mija się to z celem? PS: Te wiązania są ze sobą połączone, nie są to typowe race'y gdzie przód i tył są osobno.
  7. Witam serdecznie wszystkich! Czy ktoś mógłby polecić, dobry, sprawdzony serwis nart we Wrocławiu? Znalazłem jakieś pojedyncze opinie o dwóch: serwis koenig na Hallera serwis aventurasport Baranowski na Sienkiewicza. Zakupiłem nowe komórki, po raz pierwszy i chciałbym wykonać parę rzeczy (wiązania, smar bazowy+finalny, ew. krawędzie 87') i chciałbym mieć pewność, że wszystko jest na najwyższym poziomie. Do tych czas serwisowałem w Jeleniej Górze ale obecnie bardzo mi tam nie po drodze. PS: Ew. może poradzicie w okolicach Szklarskiej Poręby? PS II: Czy w przypadku komórek Racetiger SL 2009, wiązania (Marker Titanium 1200) montuje się bezpośrednio do narty (bez płyty) Będę mocno wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...