Sławek42 Napisano 12 Listopad 2010 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopad 2010 Czy ktoś pomykał na nartach "Head chip 78"? Bardzo jestem ciekaw Waszych opinii Planuję ich zakup... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KP Napisano 12 Listopad 2010 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopad 2010 Nie jestem expertem, więc luźno i krótko. Miałem okazję zjechać kilka razy w Szpindlu (były darmowe testy). Porównując do RX Hot Fire, na których śmigam: - w moim odczuciu delikatnie miększa, - lepsze czucie krawędzi, - ładnie inicjuje skręty, - można śmigać długim i krótkim - dobrze trzyma. Ogólnie fajna nartka (i extra wygląda). Jazda była na dość oblodzonym, więc nie wiem jak zachowuje się na innym sniegu, ale miałem po testach na nią chrapkę. Niestety budżet nie pozwolił. Tak ja mówię nie mam doświadczenia - to tylko moje spostrzeżenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 12 Listopad 2010 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopad 2010 Oj, ciężko będziesz miał pozyskać opinię od praktyka, narta nowa ma cenę kosmiczną, dostępność do testów jest żadna i mało kto się na nią decyduje, a ten kto się decyduje wydać takie pieniądze to pewnie mówiąc delikatnie nie należy do środowisk opiniotwórczych;). No, w każdym razie jak mógł bym coś radzić to moim zdaniem zakup nowej tej narty przy cenie detalicznej 3500 zł jest grą vabank, musisz sobie tylko odpowiedzieć czy Cię stać na taką zabawę, bo trzeba się liczyć że jeżeli narta Ci nie spasuje to może być problem odsprzedać ją za 30% ceny. A jeżeli chodzi o zakup narty z "drugiej" ręki za parę set zł, to sam bym kupił taką nartę i jak by mi nie spasowała to ją po prostu sprzedam w najgorszym razie minimalną stratą porównywalną mnij więcej z kosztem wypożyczenia tej klasy narty:). A jak kupisz, to nie omieszkaj podzielić się z nami Twoimi wrażeniami:). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...