shodan Napisano 9 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 9 Grudzień 2010 Sprzedam komplet nart serwisowych z zeszłego sezonu: Rossignol Radical WC slalomki 155 + gigantki 176, z wiązaniami, jak nowe, smarowane wyłącznie smarami fluorowymi, bardzo szybkie. Stan idealny. Cena: 1500 za slalomki i 1500 za gigantki. Kontakt: shodan@op.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 10 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień 2010 ... smarowane wyłącznie smarami fluorowymi ... ... to chyba nie jest dobra informacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 10 Grudzień 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień 2010 ... to chyba nie jest dobra informacja To jest bardzo dobra informacja. Do nart race'owych powinno się*stosować*wyłącznie smary na bazie fluoru, dzięki temu zola jest stale nasączona i narty są bardzo szybkie. Niestety smary te są*bardzo drogie i nie każdy może sobie na to pozwolić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 10 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień 2010 To jest bardzo dobra informacja. Do nart race'owych powinno się*stosować*wyłącznie smary na bazie fluoru, dzięki temu zola jest stale nasączona i narty są bardzo szybkie. Niestety smary te są*bardzo drogie i nie każdy może sobie na to pozwolić. ... no coz moze masz racje ale moja wiedza jest inna, uwazam ze powinno sie co jakis czas odswiezyc zole smarem hydrocarbonowym bo fluor ma dlugie lancuchy i "zakleja" mikropory w slizgu skutecznie redukujac chlonnosc slizgu, tak mi sie wydaje ale moze sie myle ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 10 Grudzień 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień 2010 ... no coz moze masz racje ale moja wiedza jest inna, uwazam ze powinno sie co jakis czas odswiezyc zole smarem hydrocarbonowym bo fluor ma dlugie lancuchy i "zakleja" mikropory w slizgu skutecznie redukujac chlonnosc slizgu, tak mi sie wydaje ale moze sie myle ... Co jakiś czas pewnie tak, ale akurat te narty są nowe, jeżdżone może 12 dni na śniegu, więc nie ma o czym mówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 31 Grudzień 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 31 Grudzień 2010 Nadal aktualne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtus81 Napisano 31 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 31 Grudzień 2010 Ale chetnych brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
galdon Napisano 10 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 witam co radzisz taka serwisowa czy wysoki model sklepowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 witam co radzisz taka serwisowa czy wysoki model sklepowej Uważam, że na tyczkach powinno się*jeździć*na nartach serwisowych, do tego zostały stworzone, trzeba zacząć od damskich, krótszych, o mniejszym promieniu, aby się*nauczyć i stopniowo wraz z rozwojem umiejętności przechodzić*na szybsze ustawienia slalomów i dłuższe narty. Zestaw, który sprzedaję jest właśnie idealny do nauki jazdy sportowej: slalomki 155 oraz gigantki 176. Zachęcam do zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1973marcin Napisano 10 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 Zestaw, który sprzedaję jest właśnie idealny do nauki jazdy sportowej: slalomki 155 oraz gigantki 176. Zachęcam do zakupu. jak jeszcze te gs mogłyby być na polskie giganty to napewno sl jest dla kobiety (przecież nie będę jeździć na nartach krótszych niż ma moja 11letnia córka ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 10 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 Marcin Ty mały nie jesteś ale 155 dla chłopa to je przesada chyba ze ktos jest wzrostu Kaczyńskiego to ok:P...bez urazy:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 jak jeszcze te gs mogłyby być na polskie giganty to napewno sl jest dla kobiety (przecież nie będę jeździć na nartach krótszych niż ma moja 11letnia córka ) Tak się*tylko wydaje. Serwisowe slalomki są niezwykle dynamiczne (przepaść w stosunku do narty sklepowej) i niesamowicie oddają energię. Żeby dobrze docisnąć w skręcie slalomkę*165 naprawdę*warto potrenować na 155, mówię nie tylko ze swojego doświadczenia, ale również*wielu kolegów zawodników - amatorów. Aha, jeszcze do niedawna wszyscy mężczyźni w Pucharze Świata jeździli na slalomkach właśnie 155, nawet tacy ważący ponad 100 kg, więc na pewno będą dla ciebie odpowiednie na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
galdon Napisano 10 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 mam 172 i 90 kg te gs nie za małe slalomki mam na 166 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 (edytowane) mam 172 i 90 kg te gs nie za małe slalomki mam na 166 Na tyczki nie za małe. Sprawdź jaki masz promień skrętu w swoich obecnych nartach. Ja mam 180 cm i 80kg i byłem zachwycony tymi slalomkami, a dłuższe przez pierwszy sezon sprawiały mi problemy, trzeba przechodzić na dłuższe narty stopniowo wraz z rozwojem umiejętności. Edytowane 10 Styczeń 2011 przez shodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 10 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 shodan kolego ale Marcin nie jest początkujący zaufaj mi:) i też swoje wie na tym etapie po prostu kazdy ma jakieś swoje preferencje i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 shodan kolego ale Marcin nie jest początkujący zaufaj mi:) i też swoje wie na tym etapie po prostu kazdy ma jakieś swoje preferencje i tyle. Bycie początkującym to pojęcie względne. Ja na przykład im więcej trenuję*i szybciej jeżdżę, tym więcej wiem jak wiele mi jeszcze brakuje, żeby osiągnąć*jakiś sensowny poziom. Jak ktoś mnie prosi o radę to odpowiadam, każdy i tak na koniec podejmuje sam decyzję co do wyboru sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
galdon Napisano 10 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 r = 14 blossom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Styczeń 2011 r = 14 blossom Zeszłoroczne serwisowe gigantki 176 mają promień 23m, a więc taka narta będzie zupełnie inaczej jeździć, niż twoje obecne all round. Dłuższa narta serwisowa (ponad 180cm) może być*za trudna. W tym roku podniesiono minimalny promień damskich gigantek na 24m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 12 Styczeń 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 12 Styczeń 2011 No może ktoś się*skusi na komplecik, to coś ponegocjujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juice Napisano 12 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 12 Styczeń 2011 Aha, jeszcze do niedawna wszyscy mężczyźni w Pucharze Świata jeździli na slalomkach właśnie 155, nawet tacy ważący ponad 100 kg, więc na pewno będą dla ciebie odpowiednie na początek. Tak jeździli, tylko, * nie do niedawna, no chyba, że "niedawno" to horyzont na 10 lat prawie * to był w zasadzie "incydent" w SL APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smiths23 Napisano 13 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 13 Styczeń 2011 No może ktoś się*skusi na komplecik, to coś ponegocjujemy. Bugi szuka gigantki ale nie wiem czy akurat rosoła:) Bugson akurat dla Ciebie 176cm, ale chyba promień skrętu Cie zniechęcił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 13 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 13 Styczeń 2011 ja nie szukam komórek bo one nie są mi do niczego potrzebne jeżeli będe startował w polskich zawodach to i tak promień przydał by się mniejszy:) a do całodziennej jazdy 23 to za dużo by jeździć na nich bezproblemo.ale dzięki za pamięć Maciek:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smiths23 Napisano 13 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 13 Styczeń 2011 ja nie szukam komórek bo one nie są mi do niczego potrzebne jeżeli będe startował w polskich zawodach to i tak promień przydał by się mniejszy:) a do całodziennej jazdy 23 to za dużo by jeździć na nich bezproblemo.ale dzięki za pamięć Maciek:) kiedy startujemy w polskich zawodach? na amatorskie bym sie przejechal tak na spróbowanie:P ja pojadę na super shape r-17 ale 184cm także długość jest:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shodan Napisano 13 Styczeń 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 13 Styczeń 2011 Panowie, przenieście swoje rozmowy do innego wątku, to jest moje ogłoszenie. Prośba do moderatorów o wyczyszczenie wątku i pozostawienie tylko postów dotyczących treści ogłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 13 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 13 Styczeń 2011 Panowie, przenieście swoje rozmowy do innego wątku, to jest moje ogłoszenie. Prośba do moderatorów o wyczyszczenie wątku i pozostawienie tylko postów dotyczących treści ogłoszenia. poluzuj trochę naprawde za bardzo i nie potrzebnie sie spinasz ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.