dzeku Napisano 24 Maj 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Maj 2011 Witam, nie jestem specjalistą w temacie więc proszę was o opinię na temat amortyzatorów przednich do rowerów. Sam mam CUBE'a acida z amorkiem DART3. Zacząłem ostatnio jeździć trochę po górkach, byłem na Turbaczu i Leskowcu. Zauważyłem, że podczas zjazdów, szczególnie po tzw. "tarce", amortyzator słabo pracuje i praktycznie nie reaguje na podłoże. Całe drgania przenoszą się z kierownicy i moje ręce. Mój kolega ma powietrznego SID'a i twierdzi że nic takiego u niego nie występuje. Czy jedynym wyjściem jest wymiana na lepszy model, czy można go jakoś dostroić w serwisie. Motyw z ręczną regulacją typu żółwik-zając przerobiłem i nic to nie daje. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 24 Maj 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Maj 2011 Czy jedynym wyjściem jest wymiana na lepszy model, Moim zdaniem tak, poza tym nie mozesz Darta porownywac do SID'a, bo to kompletnie rozne półki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bode Napisano 24 Maj 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Maj 2011 Witam, nie jestem specjalistą w temacie więc proszę was o opinię na temat amortyzatorów przednich do rowerów. Sam mam CUBE'a acida z amorkiem DART3. Zacząłem ostatnio jeździć trochę po górkach, byłem na Turbaczu i Leskowcu. Zauważyłem, że podczas zjazdów, szczególnie po tzw. "tarce", amortyzator słabo pracuje i praktycznie nie reaguje na podłoże. Całe drgania przenoszą się z kierownicy i moje ręce. Mój kolega ma powietrznego SID'a i twierdzi że nic takiego u niego nie występuje. Czy jedynym wyjściem jest wymiana na lepszy model, czy można go jakoś dostroić w serwisie. Motyw z ręczną regulacją typu żółwik-zając przerobiłem i nic to nie daje. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Wiesz, Dart 3 a SID to trochę jak mercedes a klasy i ten klasy S. Dart ma w ogóle kąpiel olejową ? Rock Shox wypuszczając ten model chciał coś, co będzie tańsze od PIKE'a i w miarę przyzwoite. Niestety sam miałem darta i wiem co to za badziew - od rst i duro różni się tylko nalepką RS. Myślę, że w takim wypadku dla Ciebie najlepsza jest reba, sid, ew pike skręcony do 90mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzeku Napisano 24 Maj 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Maj 2011 dzieki !!! Dzięki za szybką odpowiedź W sumie to się czasem zastanawiam czy całego roweru nie zmienić na inny, myślałem o full'u ale bardziej mnie kręcą szybkie i skuteczne podjazdy niż zjazdy. Na fullu część energii się traci przez "pompowanie". Jaki rower byście polecali tak do 5000pln? Mają Włoszczowską to nie będę ale kręci mnie jazda po górach No i może są takie full'e w tej cenie co nie "pompują" zbyt nadto Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bode Napisano 24 Maj 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Maj 2011 Dzięki za szybką odpowiedź W sumie to się czasem zastanawiam czy całego roweru nie zmienić na inny, myślałem o full'u ale bardziej mnie kręcą szybkie i skuteczne podjazdy niż zjazdy. Na fullu część energii się traci przez "pompowanie". Jaki rower byście polecali tak do 5000pln? Mają Włoszczowską to nie będę ale kręci mnie jazda po górach No i może są takie full'e w tej cenie co nie "pompują" zbyt nadto Pozdrawiam hmmm. giant trance z sidem i jakims blokowanym damperem. Nie będzie pompował. poza tym ma systerm maestro, który temu poniekąd zapobiega. pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marczello Napisano 24 Maj 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Maj 2011 Zmień sobie na Rebę , wystarczy. A jak chcesz miec naprawdę cos bardzo dobrego to Fox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość tomeh Napisano 18 Czerwiec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 18 Czerwiec 2011 Ja mam olejowy i i tak zablokowałem go całkowicie. Mi się wydaje że wszystko zależy od stylu jazy jaki się potrzebuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.