Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Wybór nart - kobieta


sarna

Rekomendowane odpowiedzi

1. Płeć - Kobieta

2. Wiek - 34 lata

3. Waga - 62 kg

4. Wzrost - 174 cm

5. Na nartach jeżdżę od ubiegłego sezonu, było to 9 dni, zamierzam jeździć ok. 15-20 dni w sezonie

6. Moje umiejętności określam na 2-3.

(wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)

7. Moje buty to - Dalbello Raya 6

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - nie mam nart

9. Preferuję styl jazdy rekreacyjną, po przygotowanych stokach, jestem początkująca

10. Upatrzyłem sobie narty - Head first one h9 -tu obawiam się czy warto kupwać te narty, czy może lepiej już coś bardziej rozwojowego, np. te: Rossignol Attraxion I Style lub Narty Salomon Zen Touch z ubiegłorocznej kolekcji.

Czy powinnam wybrać narty dł. ok 155 cm, czy np. 162 cm też będą dla mnie dobre?

11. Mój budżet na narty to około -1200 zł

Mam możliwość zakupu (nowych) ww nart Head za 500 zł lub Salomonów i Rossignol po 1000 zł

Będę wdzięczna za pomoc, które narty i jakiej długości powinnam wybrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10. Upatrzyłem sobie narty - Head first one h9 -tu obawiam się czy warto kupwać te narty, czy może lepiej już coś bardziej rozwojowego, np. te: Rossignol Attraxion I Style lub Narty Salomon Zen Touch z ubiegłorocznej kolekcji.

Czy powinnam wybrać narty dł. ok 155 cm, czy np. 162 cm też będą dla mnie dobre?

Witam

Pytanie zaraz przepadnie w odmętach forum:)

Z wymienionych przez Ciebie nart poponuję Attraxion.

Powody?

- mam sentyment do francuskich producentów:p

- linia Attraxion jest produkowana od wielu lat i nie spotkałem się nigdy z negatywnymi ocenami tych nart

- jeździłem kiedyś trochę na Zenithach 1(unisexowy odpowiednik Attraxion) - lekka, elastyczna narta - w sam raz na pierwsze sezony na deskach.

Na jak długo Tobie taka narta wystarczy zależy od postępów i podejścia do narciarstwa - myślę, że na dwa, trzy sezony spokojnie.