t.piorec Napisano 7 Styczeń 2012 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2012 Witam, Mam nadzieję, że poniższy komentarz będzie przydatny i uchroni parę osób od wydania niepotrzebnie pieniędzy na tym wyciągu. Na Śnieżnicę jeździłem od 20 lat. Jednak to w jaki sposób traktuje się tam klientów spowodowało, że teraz szczerze odradzam ten stok. W Nowy Rok przyjechaliśmy rano na narty, okazuje się że wyciąg czynny od godz. 10.00. Dzień wcześniej byliśmy tam i nie było informacji o tym że wyciąg będzie działał później. Przy kasie okazało się że cena niezapowiedzianie wzrosła z 55 na 60 zł za karnet 4 godzinny. Stok całkowicie nieprzygotowany, muldy, lód i kamienie. Obsługa nieuprzejma. Na 70% stoku pracują armatki co powodowało że można było jeździć po wąskim pasku na którym nie było śniegu. O godz. 12 wyłączono armatki pozostawiając niebezpieczne góry śniegu. Jeden człowiek wjechał w takie miejsce i złamał nogę. Moja reklamacja i zażalenia nieskuteczne - Pani w kasie stwierdziła że pieniędzy nie odda i na zniżkę nie ma co liczyć. Kierownik nieosiągalny (siedział w budzie i bał się wyjść do niezadowolonych klientów których była większa liczba). Ogólnie odradzam, przede wszystkim ze względu na bezpieczeństwo oraz fatalne przygotowanie stoku i obsługę - wydajcie Waszą kasę gdzie indziej. Mam nadzieję, że ten post przeczyta jak największa liczba osób i skutecznie się zniechęci. T.P. PS. Do Zarządu BSN - traktując tak klientów daleko się nie zajedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.