Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Jakie uniwersalne narty dla wysokiego 194 cm zaawansowanego narciarza? Używane 1000zł

karooluss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 25 lat i jeżdżę od 8 roku zycia mam 194 cm wzrostu i waże 96 kg. umiejętności oceniam na 8,5-9 / 10. Szuakam narty głównie na polskie zbocza, czyli w miarę jak najbardziej uniwersalną. Cieszą mnie częste skręty na krawędzi przy zachowaniu optymalnej prędkości czyli nie zbyt szybko. (gigantowa narta mnie nie interesuje). Budżet jaki chcę przeznaczyć to góra 1000 zł za sprzęt używany. Myślę o narcie typu all mountain. Może K2 Ricoche? Jaka długość narty? 185 cm? Czy ten kierunek jest odpowiedni dla mnie ? Z góry dziękuję za odpowiedź i życzę wszystkim WESOŁYCH ;)

1. K/M M

2. Wiek 25

3. Waga 96 kg

4. Wzrost 194 cm

5. Jak długo jeździsz na nartach ? 17

6. Ja się oceniasz wg skali Forum ? 8 ~ 9

7. Jakie masz buty ? ( FLEX ) 8

8. Jakie masz teraz narty / na jakich już jeździłeś ? ( opisz swoje wrażenia )

Atomic SL 9m 170 cm dobre narty na płaskie stoki. Na stromiznach nie mogę ich okiełznać

9. Jaki preferujesz promień skrętu, szybkość jazdy ? -

promień ? ciężko stwierdzić, prędkość ? chciałbym mieć nad nią kontrolę, wycinać zakręty często i z gracją na krawędzi. Obecne narty za bardzo ponoszą mnie w dół

10. Jakie lubisz trasy, w jakim kraju ? ( niebieskie, czerwone, czarne, sztruks, muldy, jazda pozatrasowa ) czerwone, szerokie, przygotowane, czasami poza trasą

11. Jak lubisz jeździć, lub jak chciałbyś jeździć ? ( turystycznie, sportowo )sportowo

12. Jak z Twoją kondycją, ile dni w sezonie spędzasz na stoku ? ok 12 w lecie rower

13. Możliwości finansowe ok 1000 zł za używki

Co sądzicie o :

Fisher C-line Motive 80 dł. 182 cm : http://www.fischersports.com/pl/Alpine/Produkty/Narty/C-LINE/1072-Motive-80-C-LINE

TALIOWANIE- 122-80-110

PROMIEŃ SKRĘTU- 19m

WIĄZANIE- FISCHER CLINE 120