Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Buty


bravossi

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie.

Jestem totalnie zielony w temacie nart i całej zabawy z tym związanej.

Mam jedno konkretne pytanie.

Mam możliwość kupienia - nie pytajcie jak:happy: - nowych butów za śmieszną kwotę.

Chodzi o te buty:

http://www.goryonline.com/Buty_Scarpa_Skookum,7434,153,0,0,F,news.html

Nie myślałem dotąd o narciarstwie ale dlaczego nie spróbować, skoro los sam mi podsuwa taką okazję;)?

Sęk w tym, że myślałem raczej o narciarstwie zjazdowym a te buty to raczej skitury?

Tak? Czy mylę się?

Opis wskazuje, że można też na nich spokojnie zjeżdżać na zwykłych stokach wyciągowych.

Brać? Czy nie będzie to przerost formy nad treścią dla takiej zielonki jak ja?

Nadadzą się?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narty miałem na nogach ...3 razy.

Zeszłej zimy trochę się pobawiłem w to w Koninkach.

Nie powiem, fajna sprawa, ale koszty trochę mnie wtedy zniechęciły.

Rozmiar mogę mieć taki jaki będę chciał czy raczej jaki będzie pasował na mnie.

Tyle, że...no właśnie.

Zabawa w skitour raczej mnie nie kręci, wolałbym coś do klasycznego zjazdu, wyciągu etc

A nie wiem, czy one do tego się nadadzą.

Niby w specyfikacji piszą, że tak ale nie wiem co myśleć o tej marketingowej gadce.

Wolałbym usłyszeć opinię jakiegoś człowieka, który ma te buty albo chociaż jakieś pojęcie o Scarpie itp.

Poza tym - znajomi coś mi tam mówili o butach dla początkującego, że niby powinny być inne niż dla zaawansowanego i takie tam.

Niewiele już z tych nauk pamiętam.

A te wyglądają jakoś tak super profesjonalnie i trochę mnie to zastanawia.

A z drugiej strony szkoda mi okazji, gdyby dało się w nich pośmigać - to byłoby fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach