miraz Napisano 26 Styczeń 2015 Zgłoszenie Share Napisano 26 Styczeń 2015 W tym wątku postanowiłem napisać o braku profesjonalizmu sklepu internetowego pod adresem http://pmproshop.pl/ 28.12.2014. kupiłem przez stronę internetową kask firmy POC w kolorze niebieskim i od razu wykonałem przelew 494 zł . Następnego dnia zadzwoniłem do sklepu aby upewnić się czy dotarło zamówienie i przelew . Miły pan zapytał mnie czy zamawiałem różowy w rozmiarze s i poinformował mnie ,że stany w sklepie internetowym od dawna nie były uaktualnione . Wiec zamówienie anulował . I tutaj problem. Po 10 stycznia brak zwrotu na koncie wiec wysłałem maila przez kontakt na stronie internetowej. Po kolejnych dwóch dniach bez odpowiedzi zadzwoniłem do sklepu i miły pan poinformował mnie ,że na stronie są złe adresy i podał mi prawidłowy mail. 15 stycznia otrzymałem mailem potwierdzenie zwrotu. Dziś mamy 26.01. i nadal nie otrzymałem zwrotu w kwocie 494 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aressi Napisano 26 Styczeń 2015 Zgłoszenie Share Napisano 26 Styczeń 2015 Dlatego NIGDY nie robię żadnych przedpłat! Zawsze płatne przy odbiorze! Jak widać pozwala zaoszczędzić sporo nerwów! : A może i grosza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ratrak Napisano 26 Styczeń 2015 Zgłoszenie Share Napisano 26 Styczeń 2015 Sam sklep jest spoko, ale tylko w formie stacjonarnej, nie online.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miraz Napisano 26 Styczeń 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Styczeń 2015 Sam sklep jest spoko, ale tylko w formie stacjonarnej, nie online.. Ja już formy stacjonarnej nie będę sprawdzał :stupid: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miraz Napisano 29 Styczeń 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Styczeń 2015 Po braku odpowiedzi se strony sklepu na maile i telefony złożyłem reklamacje w banku. Zobaczymy co będzie dalej . Dziś mija miesiąc od momentu zamówienia . Bank ma teraz 60 dni na rozpatrzenie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gira Napisano 29 Styczeń 2015 Zgłoszenie Share Napisano 29 Styczeń 2015 napisz albo zadzwon do dzialu reklamcji pm sportu albo do centrali pm sporu. dziwne ze tak sie zachowuja. sam sklep stacjonarny to dobre miejsce na zakupy a i w wlascicielem nie jest firma krzak... Centrum Obsługi Reklamacji telefon: 791 189 005 e-mail: j.cieciera@pmsport.com.pl http://www.pmsport.pl/contact/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miraz Napisano 29 Styczeń 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Styczeń 2015 napisz albo zadzwon do dzialu reklamcji pm sportu albo do centrali pm sporu. dziwne ze tak sie zachowuja. sam sklep stacjonarny to dobre miejsce na zakupy a i w wlascicielem nie jest firma krzak... Centrum Obsługi Reklamacji telefon: 791 189 005 e-mail: j.cieciera@pmsport.com.pl http://www.pmsport.pl/contact/ Dziwne bo zachowują się jak firma krzak... dzwoniłem i mailowałem ze sklepem kilkanaście razy...zamówienie anulowane 29 grudnia ...reklamacja w toku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miraz Napisano 30 Styczeń 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 30 Styczeń 2015 Dzisiaj w końcu jakiś odzew z PMSport ...oczywiście zasługa postu na skionline.pl . Mam nadzieje,że sprawa ruszy z miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miraz Napisano 4 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 4 Luty 2015 03.02.2015 sprawa zakończona, otrzymałem zwrot. Post na skionline.pl... czyni cuda :crazy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.