Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Dobór nart dla żony - ( uczącej się )


Micchaleq

Rekomendowane odpowiedzi

1. Płeć - Kobieta

2. Wiek - 29

3. Waga - 64

4. Wzrost - 163

5. Na nartach jeździła jakieś 3 godziny.

6. Moje umiejętności określam na 1-2

7. Moje buty to - brak ( rozważamy zakup Salomon divine GS - flex 55 )

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - brak

9. Preferuję styl jazdy - jestem początkujący

10. Upatrzyłem sobie narty -

( pokazuje to na allegro, ale to widzieliśmy w pobliskich sklepach )

http://allegro.pl/wyprzedaz-nowe-narty-rossignol-passion-152cm-wawa-i5823834168.html

http://www.sklepmartes.pl/kobieta/7753-damskie-narty-essenza-3motion-purple-wiazania-113581-volkl.html?gclid=CjwKEAiAhPCyBRCtwMDS5tzT03gSJADZ8VjRB9eiGvHNmPRz4AstQCSDPYoIHBZEGTTk8tuo8aF_bhoCpuPw_wcB#/pe-women/kolor-navy/rozmiar-153

http://www.skionline.pl/sprzet/narty,13-14,blizzard,viva-7-3-iq,6863.html - te chyba odpadają

11. Mój budżet na narty to około - do 1000 ( im mniej tym lepiej )

Witam serdecznie,

Chciałbym się doradzić w kwestii nart dla mojej żony, początkującej w jeździe na nartach. Ja niestety się na tym nie znam a jest tego sprzętu ....

Początkowo chciałem jej kupić coś używanego do 200zł, ale w ostateczności stwierdzam jednak że lepiej kupie jej narty na kilka a nawet kilkanaście sezonów.

Generalnie można żona jeżeli już zacznie jeździć to na pewno będzie to jazda typowo rekreacyjna na niebieskich i w ostateczności czerwonych trasach (ale sporadycznie).

Podane 3 modele nart które widzieliśmy to po prostu narty dostępne w pobliskich sklepach, nie wykluczam jednak poszukania czegoś więcej zatem chętnie usłyszę jakieś podpowiedzi.

Poza tym, osobiście myślę, że narty 150cm -155cm będą odpowiednie.