Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

HEAD WORLDCUP i.SL


SB

Rekomendowane odpowiedzi

hej !,

na ubiegłoroszcznej Head-a nie jeździłem - jeździłem na tej z przed 2 i 3 sezonów, na Fischerkach - to większość w SL przejeździłem.. - jedne i drugie - to świetne dechy !, w jeździe trudno mi znaleść jakieś różnice, obie prowadzą się bezproblemowo .. :) - pod kątem serwisowym, trwałości, exploatacji - nie wiem, nie doświadczałem, nie znam się.. :).

pozdro

jahu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zeszloroczny model wc iSl ale nie sandwich, jak ona jezdzi bede wiedzial za tydzien.

Do tego wiem jak jezdzi sandwich w supershape speed, ujezdzalem taka "pokraczna" dlugosc - czyli 163 cm z promieniem 14,1. Moze to miec pewne odniesienie do slalomki.

Z porownan na ten moment to rc4 race. Jak tester moge zalozyc za tydzien wc sc ;).

ALE !!!

1. czy wymienione modele nie za niskie do Twoich zainteresowan;

2. czy opinie ode mnie warte sa twojej uwagi :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zeszloroczny model wc iSl ale nie sandwich, jak ona jezdzi bede wiedzial za tydzien.

Do tego wiem jak jezdzi sandwich w supershape speed, ujezdzalem taka "pokraczna" dlugosc - czyli 163 cm z promieniem 14,1. Moze to miec pewne odniesienie do slalomki.

Z porownan na ten moment to rc4 race. Jak tester moge zalozyc za tydzien wc sc ;).

ALE !!!

1. czy wymienione modele nie za niskie do Twoich zainteresowan;

2. czy opinie ode mnie warte sa twojej uwagi :rolleyes:

Wszystkie opinie są cenne!!

Najbardziej zależy mi na porównaniu Fischera do Heda, a najmniej interesuje mnie co tam która w środku ma czy to jest sandwich, hotdog czy jaki inny hamburger.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie o moim iSL uzlyszysz po powrtocie z Molltalera :)

Jak bedzie okazja to wezme fischer wc sc zapne i tez troche na niech pojezdze dla porownania.