Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Problem w bucie


xideen

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowna Kolegownia ;)

Zacząłem żartobliwie ale wcale mi nie do śmiechu.

Mam poważny problem z doborem butów. Przeczytałem już wszystko na ten temat - również rozmawiałem z instruktorami. Zmierzyłem większość dostępnych na rynku modeli butów i zawsze występuje jeden problem. W prawej nodze jakieś 10cm powyżej kostki czuje ucisk. Ten ucisk staje się coraz bardziej uciążliwy aż czuję zdrętwienie w całej stopie. Średnio po 15 minutach jest po sprawie :/ Problem występuje tylko w prawej nodze. W lewej jest ok.

Bardzo bym prosił abyście wypowiedzieli się i coś mi poradzili bo sam juz nie mam pomysłów. Atomic, Tecnica, Salomon (oprócz CS - tych jeszcze nie mierzyłem), Rossi, i inne i żaden nie jest dobry.

Co ja mam zrobić ?

Dodam że jestem początkujący. Mam 78 kg wagi. Wąska stopa. Poszukuję buta twardości 70-90. Nie wiem czy to coś komuś pomoże ale napisałem.

Proszę poradźcie coś.

Z góry dziękuję

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowna Kolegownia ;)

Zacząłem żartobliwie ale wcale mi nie do śmiechu.

Mam poważny problem z doborem butów. Przeczytałem już wszystko na ten temat - również rozmawiałem z instruktorami. Zmierzyłem większość dostępnych na rynku modeli butów i zawsze występuje jeden problem. W prawej nodze jakieś 10cm powyżej kostki czuje ucisk. Ten ucisk staje się coraz bardziej uciążliwy aż czuję zdrętwienie w całej stopie. Średnio po 15 minutach jest po sprawie :/ Problem występuje tylko w prawej nodze. W lewej jest ok.

Bardzo bym prosił abyście wypowiedzieli się i coś mi poradzili bo sam juz nie mam pomysłów. Atomic, Tecnica, Salomon (oprócz CS - tych jeszcze nie mierzyłem), Rossi, i inne i żaden nie jest dobry.

Co ja mam zrobić ?

Dodam że jestem początkujący. Mam 78 kg wagi. Wąska stopa. Poszukuję buta twardości 70-90. Nie wiem czy to coś komuś pomoże ale napisałem.

Proszę poradźcie coś.

Z góry dziękuję

Artur