Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Gołąb Straconka

Użytkownik forum
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

143 wyświetleń profilu

Gołąb Straconka's Achievements

Nowy

Nowy (1/6)

1

Reputacja

  1. Właśnie otrzymałem podobną odpowiedź o usunięciu blokady. Aż się prosi aby zaoferowali jakąś rekompensatę (np. czasowe uprawnienie do jazdy wieczornej lub porannego "Fresh Track").
  2. Wszystkie zgłoszone tu przypadki są analogiczne - w ich systemie pojawiają się zdjęcia różnych osób na tym samym karnecie. Ja wiem gdzie był mój karnet - u mnie w rękawiczce w domu. Jak mam im udowodnić, że nie jestem wielbłądem? Firma mówi - blokuję ci karnet i co mi zrobisz? Proszę Was zgłaszajcie komu zdarzyła się analogiczna sytuacja.
  3. Dokładnie to samo spotkało mnie wczoraj. Piękny dzień, świetne warunki, a skipass zablokowany i wszystko z głowy. Żadne argumenty nie pomogły. Uważam, że powinni płacić konkretne słone rekompensaty za te sytuacje! Za każdy dzień blokady sezonówki lekko parę stówek. Może zmieniliby politykę reagowania w biurach obsługi.
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...