Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

KarlikOpole

Użytkownik forum
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KarlikOpole

  • Urodziny 06.10.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Alicja
  • Miejscowość
    Bera

KarlikOpole's Achievements

Nowy

Nowy (1/6)

0

Reputacja

  1. Odniesienie się do "Cała prawda o wczasach narciarskich w Valfrejus z biurem podróży W nawiązaniu do nieprawdziwych informacji umieszczonych przez Pana Roberta S. dotyczących wczasów narciarskich w Valfrejus pragniemy ustosunkować się do podjętych zagadnień przytaczając odpowiedz na reklamację jaką przesłaliśmy Państwu S. PBP Karlik Sp. z . jako organizator wyjazdów narciarskich nie figuruje w Krajowym Rejestrze Długów. Obrażanie dobrego imienia firmy bądź jej pracowników może spowodować wytoczeniem z naszej strony sprawy na drodze cywilnej. Państwo S. podczas całego wyjazdu – mimo codziennych kontaktów z pilotem, rezydentem, kierowcami i innymi przedstawicielami PBP Karlik nie zgłaszali jakichkolwiek niedogodności lub uchybień co do pobytu, zakwaterowania lub innych świadczeń. Mamy wątpliwości czy zdjęcia dołączone przez Pana Roberta S. przedstawiały zajmowany przez nich apartament. Trudno oprzeć się wrażeniu, iż skarga Państwa S. miała na celu nieuczciwe obniżenie sobie kosztów wyjazdu. Po negatywnej odpowiedzi z naszej strony, iż nie zwrócimy blisko 60% kosztów wyjazdu, zażądanych przez Państwa S. gdyż wszystkie świadczenia zawarte w ofercie i umowie zostały spełnione Państwo S. obrażają nasze dobre imię na forach internetowych. Prywatne Biuro Podróży KARLIK Opole, 2011-02-06 ul. Ozimska 30 45-058 Opole tel. 77/454-82-12 Katarzyna i Robert ……………….. Ul. ………………. ……………………………………... W nawiązaniu do przesłanego pisma – reklamacji dotyczącego wyjazdu do FRANCJI – Valfrejus w terminie 14.01-23.01.2011 pragniemy ustosunkować się do wniesionych zastrzeżeń: • zgodnie z umowa powinniście Państwo otrzymać apartament 2-osobowy, jednakże agencja na ten czas udostępniła nam więcej apartamentów 4-osobowych i też taki Państwo otrzymaliście – tak więc byliście Państwo zakwaterowani w 4 osobowym apartamencie w cenie 2 osobowego, otrzymując tym samym większy metraż i komfort. Apartament w którym byliście Państwo zakwaterowani jest zgodny z opisem umieszczonym w naszym katalogi i na stronie internetowej – opis oferty jest integralną częścią umowy, a apartamenty spełniały wymienione wymogi, • w pokoju dziennym była kanapa 2-osobowa rozkładana (co udokumentowaliście Państwo na swoich zdjęciach), • jeżeli chodzi o ewentualne niedogodności związane z wyposażeniem pokoi zgodnie z pkt. III.3 Warunków Uczestnictwa Klient zobowiązany jest zgłosić ewentualną reklamację niezwłocznie po jej zaistnieniu do przedstawiciela Organizatora za granicą lub faxem do Organizatora imprezy, aby możliwe było usunięcie przyczyn przedmiotowej reklamacji lub zapewnienie świadczeń zastępczych. Obowiązek ten nie został dopełniony co wyklucza możliwość ustosunkowania się do zasadności stawianych zarzutów. Zgodnie z pkt III.5 Warunków Uczestnictwa wszelkie odszkodowania są bowiem przyznawane wyłącznie na podstawie uzasadnionej i udokumentowanej szkody powstałej w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy. Reasumując mimo codziennego kontaktu z pilotem nie zgłosiliście Państwo żadnych uchybień czy braków w wyposażeniu apartamentu tym samym nie dając nam szansy zareagowania, uzupełnienia ewentualnych braków wyposażeniu lub wymiany apartamentu na inny gdyby oczywiście zaistniała taka uzasadniona konieczność, • nie wydaje nam się istotnym fakt braku czajnika w wyposażeniu kuchni, zważywszy na to, że znajdował się komplet garnków do gotowania, • oferta nie zawiera informacji, iż apartament wyposażony jest w TV, także domniemywanie iż jest on na wyposażeniu i w cenie apartamentu jest co najmniej nadinterpretacją z Państwa strony, • jeśli chodzi o dojazd do konkretnych rezydencji to każdorazowo rozwozimy Klientów możliwie blisko, na ile tylko fizycznie jest to możliwe. W Valfrejus możliwości poruszania się pojazdów zmechanizowanych o wysokim tonażu są mocno ograniczone (wyznaczone strefy parkowania, drogi jednokierunkowe, obszary zamknięte dla ruchu kołowego) i gwarantujemy, że kierowcy zrobili wszystko, aby zapewnić możliwie najbardziej komfortowy dostęp do budynku. Konieczność przejścia kilkuset metrów (200-300m.) to stosunkowo mała odległość- specyfika miejscowości górskich wymaga czasem przejścia większych odległości i nie stanowi to dla naszych Klientów żadnego problemu- fakt ten rekompensuje zakwaterowanie przy samych stokach narciarskich bez konieczności dochodzenia lub dojeżdżania. Szkoda, że poruszając tan fakt jako zarzut w nasza stronę zapomnieliście Państwo wspomnieć, iż obsługa grupy zaniosła Państwa bagaże mimo iż nie mieli takiego obowiązku, • w ofercie zawarte jest bezpłatne korzystanie z basenu i jacuzzi, basen był do Państwa dyspozycji cały okres pobytu w godzinach wyznaczonych przez obiekt, jacuzzi rzeczywiście uległo awarii, ale trudno nam za to odpowiadać, francuski kontrahent zapewnił nas że zrobił wszystko co możliwe by naprawić usterkę w jak najszybszym czasie, • „gwarancja śniegu i słońca ” to przetłumaczony z języka francuskiego opis z oficjalnej strony francuskiej miejscowości VALFREJUS i trudno nam z tym polemizować, poza tym trasy były czynne i otwarte – śnieg był, a zamykanie części tras z powodów bezpieczeństwa, ratrakowania, zawodów ect. jest normalną praktyką kurortów narciarskich. Nie jest to – jak Państwo piszecie nasz slogan reklamowy, rzeczywiście jednak przez kilkanaście lat naszej współpracy z tą stacja narciarską nie było przypadku by trasy były nieczynne z powodu braku śniegu nawet w ostatnich tygodniach kwietnia, • podczas tygodniowego pobytu gwarantujemy jeden bezpłatny wyjazd do miejscowości Orelle – z możliwością jeżdżenia w Val Thorens, Państwo byliście tam zawiezieni trzykrotnie – nie dwukrotnie jak Państwo piszecie, oferta gwarantuje tylko jeden taki wyjazd; • normalną praktyką jest, iż w autokarach podczas ferii zimowych oprócz wczasowiczów podróżuje młodzież. Młodzież była cały czas pod opieka wychowawców i pilot nie zgłaszał żadnych incydentów co do ich zachowania, • braku półeczki na biżuterię lub innych kwestii wynikających z subiektywnych odczuć Państwa pozostawiamy bez komentarza, • cytowana tabela frankfurcka jest dokumentem nieoficjalnym i jest czasami stosowana ze względu na brak polskiego odpowiednika jedynie w celu ustalenia wysokości rekompensaty w przypadku faktycznego stwierdzenia odstępstw od umówionej jakości świadczeń turystycznych, jednakże w tej sytuacji ze względu na spełnienie wszystkich świadczeń zawartych w ofercie i umowie jakakolwiek rekompensata nie jest zasadna. Reasumując powyższe pragniemy bardzo serdecznie przeprosić Państwa za wszelkie niedogodności na jakie zostaliście narażeni, jednak naszym zdaniem jakakolwiek rekompensata lub zadośćuczynienie finansowe są bezzasadne. My jako touroperator i organizator imprezy dopełniliśmy wszelkich warunków zawartych w ofercie i umowie, a pewne sytuacje losowe przy wyjazdach grupowych są nieuniknione i trudno nam za nie odpowiadać. Nasze działania są zgodne z prawem i wszelkimi obowiązującymi przepisami. Przykro nam iż na ogólnej ocenie Państwa urlopu zaważyły szczegóły, a w przyszłości radzimy Państwu skorzystać z wczasów w hotelu o lepszym standardzie i oczywiście po wyższej cenie. Pozwalamy się dołączyć również odpowiedz Pana Wojciecha …………. do którego odnosi się część Państwa zarzutów. Z POWAŻANIEM, Alicja Bera i współpracownicy Prywatne Biuro Podróży KARLIK Opole, 2011-02-04 ul. Ozimska 30 45-058 Opole tel. 77/454-82-12 Ustosunkowując się do pisma przekazanego mi do wiadomości datowanego 25.01.2011 od p.S. wyjaśniam co następuje: W okresie pobytu w Valfrejus p. S.kontaktowali się ze mną codziennie drogą sms-ową oraz telefonicznie (tel. 530840354) oraz spod drugiego nr telefonu. Między innymi zamawiali pościel, którą im dostarczałem oraz dowoziłem ich dodatkowo samochodem do Orelle. P. S. nie zgłaszali żadnych zastrzeżeń do apartamentu w trakcie całego pobytu. O ile takowe miało miejsce, zwróciłbym się do agencji dysponującej apartamentami o jego ewentualną wymianę w miarę możliwości na inny. Jacuzzi w budynku z basenem było nieczynne z powodu awarii. Basen funkcjonował normalnie od 16.00-19.00 żadnych anomalii w jego wielkości, wyposażeniu, standardzie nie stwierdziłem. Do subiektywnych odczuć nie mam zwyczaju się ustosunkowywać. Co do zamkniętych tras w Valfrejus nadmienię iż większość (włącznie z nieczynna od kilku sezonów „czarną”) było czynne, a zamykanie części tras z powodów bezpieczeństwa, ratrakowania, zawodów ect. jest normalną praktyką kurortów narciarskich, wiadoma dla doświadczonych narciarzy. Z kwestią ilości i „gwarancji” śniegu w ujęciu p. S. też raczej pozwolę sobie przemilczeć. Transport do Orelle odbył się dwa razy autobusem i jeden raz na prośbę p.S. Zawiozłem ich do Orell samochodem, a odebrał autokar wracający z Aussois. Szkoda że p. S. zapomnieli o tym dobrym geście z naszej strony. Równie przykry wydaje się akapit o odległości od apartamentu, nie uwzględniał faktu iż po dotarciu do Valfrejus w dniu przyjazdu drogę do apartamentu p. S. pokonali pieszo (200-300m.), a ich bagaże nieśli pilot i instruktor w ramach dżentelmeńskiej przysługi. Z poważaniem, Wojciech ……………….
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...