Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Dobór nart dla żółtodzioba:)


denwer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów!

Jestem totalnie zielony jesli chodzi o jazdę na nartach,ale w końcu będę miał okazje w tym roku zasmakować tego sportu i sie pouczyc.Bardzo proszę o pomoc w doborze nart.Jestem zdecydowany kupic sprzet używany,oczywiscie w jakiejs bardzo rozsadnej cenie jak na początek.

Dodam moze jeszcze ,ze z sportow zimowych to tylko na łyzwach smigam, calkiem dobrze, choc wydaje mi sie ze to akurat zwiazku nie ma :)

Aha i jeszcze jedno, jesli chodzi generalnie o sport to szybko sie ucze.Przynajmniej bylo tak jeszcze pare kilogramów temu.:)

Wzrost: 179 cm

Waga: 83 kg

Bardzo prosze o rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj "przyszły" Narciarzu z Warmii i Mazur:rolleyes::)Jeśli nie miałeś do tej pory styczności z nartami-to moja rada:p,daj sobie spokój z kupnem jakichkolwiek nart:p.Nawet używane deski to jakiś koszt,a wliczając buty itd... staje się dość duży:pJadąc na zimowe wakacje w Polsce czy w ośrodkach zagranicznych znajdziesz licencjonowane szkółki narciarskie,które współpracują z wypożyczalnią i dobiorą Ci sprzęt do nauki,łącznie z kaskiem:rolleyes:.Na dzień dzisiejszy zainwestuj w odzież narciarską,ale też uniwersalną,aby w razie czego można było wykorzystać podczas spacerów po górach:rolleyes:

Łyżwy to nie narty,zawsze inaczej;)

Pozdr.Lewy:)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Wbrew pozorom -związek ma - rozwijają się mięśnie przydatne w jeździe na nartach.

Kup sobie buty a narty wypożyczaj. metodą prób i błędów dojdziesz do "swojej' długości i rodzaju nart.

Sukcesów i przyjemności

janusz