lski@interia.pl Napisano 22 Wrzesień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 22 Wrzesień 2010 Sprowadziłem z Niemiec slalomówkę komórkową Volkla z wiązaniem,w zestawie jest płyta Marker Piston Control SL,ale niestety bez instrukcji,jak to zamontować do narty,bo są tam różne możliwości wyboru otworów i podkładek,czy ktoś ma moze tę instrukcję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spider477 Napisano 23 Wrzesień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 23 Wrzesień 2010 (edytowane) Jedź do wyspecjalizowanego serwisu albo poszukaj po internecie instrukcji obsługi:D Na płycie masz pokazyny środeki tak dopasować żeby srodek z płyty pasował ze środkiem z narty, a reszty szczegółów nie znam więc nie pomoge. Edytowane 23 Wrzesień 2010 przez spider477 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lski@interia.pl Napisano 23 Wrzesień 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Re Sprawa z tą akurat płytą jest bardziej skomplikowana,bo ma ona kilka mozliwości przykręcenia,a nawet serwis w moim mieście bez instrukcji nie wie,którą wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raceman Napisano 23 Wrzesień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Na pewno trochę Ci się przyda: http://www.narty.g2g.pl/plyty.html Wydaje mi się że wszystko zależy od preferencji jeźdźca, pewnie jest możliwość ustawienia środka ciężkości do przodu lub do tyłu z aktywnym amortyzatorem lub pasywnym (tak jak w opisie w linku) musisz sam wiedzieć mniej-więcej czego chcesz. Jak jeździsz slalomy specjalne to ja bym przesunął środek ciężkości do przodu i ustawił aktywne tłumienie schock absorbera. A cha nie zapomnij dech przygotować przed pierwszym wyjazdem, bo inaczej się zawiedziesz . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 23 Wrzesień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 23 Wrzesień 2010 Sprawa z tą akurat płytą jest bardziej skomplikowana,bo ma ona kilka mozliwości przykręcenia,a nawet serwis w moim mieście bez instrukcji nie wie,którą wybrać No właśnie! Ja maiłem taką nartę z taką płytą i moim zdaniem miałem zamontowanie wszystko za bardzo "na tyły". Efekt był taki że nartę trzeba było na chama zmuszać do inicjacji skrętu, jak już złapała to szła zadanym torem, ale zmusić ją to katastrofa... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lski@interia.pl Napisano 24 Wrzesień 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2010 (edytowane) Re Wątpliwości występują raczej nie w sferze położenia płyty przód-tył,ale 1.wyboru rozstawu śrub do mocowania na tyle, bo są 2 możliwości i wtedy jest różna sztywność tyłu narty i 2.wyboru połóżenia mocowania amortyzatora,co skutkuje zakresem jego pracy.Samo położenie przód- tył można zmienić,przekręcając wiązanie w gwintowanych otworach na płycie ,płyty zaś przekręcić się już nie da... Edytowane 24 Wrzesień 2010 przez lski@interia.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raceman Napisano 24 Wrzesień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2010 A cha jeszcze jedno pytanko czy masz do tych nart wiązania? Przypominam że muszą być Markery najlepiej z rodziny COMP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lski@interia.pl Napisano 24 Wrzesień 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2010 Re A cha jeszcze jedno pytanko czy masz do tych nart wiązania? Przypominam że muszą być Markery najlepiej z rodziny COMP. Oczywiście,wylicytowałem w ebay.de cały kpl.-Voelkl SL,płyta,Marker 6-16... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.