Gilbertus Napisano 16 Sierpień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 16 Sierpień 2011 Witam całkiem nie dawno zakupiłem sobie co prawda używane narty SALOMON Prolink S3 Equipe na wiązaniach widzę napis PULSE kompletnie nie znam się na sprzęcie zazwyczaj wypożyczałem co rusz w innym miejscu. W Tym roku postanowiłem sobie zakupić całkowicie swój sprzęt. Mam buty Lange Blaster 8 rozmiar buta 295 Narty jak wyżej moje parametry to 193 cm na 87 kg doczytałem że wiązania mam ustawić na 6.5 jednak cały problem polega na tym iż nie wiem jak przesunąć wiązania tak aby długość podeszwy wszedł do wiązania przystawiam i widzę różnice z 3 cm brakuje co zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 16 Sierpień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 16 Sierpień 2011 co zrobić ? Przy zakupie nart powinieneś zapytać w jakim zakresie wiązane narty można regulować, jest to wartość podawana w milimetrach od - do, np. od 280 do 320 mm. A teraz może się okazać że nie ma możliwości przestawić wiązanie na Twoją dużą nogę, może ale wcale nie musi. Najprostsze co Ci można doradzić to wizyta w serwisie, której i tak nie unikniesz, bo jak piszesz nie masz jeszcze odpowiedniego doświadczenia, a w nartach musisz koniecznie ustawić siłę wypięcia - pamiętaj o tym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...