Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Racetiger RC czy SC - dylemat i ostateczny wybór


Maximus_89

Rekomendowane odpowiedzi

Cena narty są coraz niższe, wyjazd w Alpy dopiero pod koniec marca wiec zdecydowałem się na zakup nowych desek :)

1. Płeć - M

2. Wiek - 23

3. Waga - 73kg

4. Wzrost - 183cm

5. Na nartach jeżdżę od 7 roku życia, ( 10-15 dni w sezonie)

6. Moje umiejętności określam na 7

7. Moje buty to - Salomon FLEX 80

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Atomic Beta Carv 9.18

9. Preferuję styl jazdy:

Zależy mi przede wszystkim na tym, że jak jadę w Alpy i jeżdżę od 9 do 15 z przerwą na jakieś piwko czy grzańca to:

- nieodpadną mi nogi po tym czasie i następnego dnia znów będę mógł spędzić tyle samo czasu na stoku,

- rano na zmarzniętym stoku będę mógł wycinać skręty carvingowe. Od krótkich na małych odcinkach, przez średnie po dłuższe na trasie o długości 6km ( slalomem jak dla mnie można się wtedy "zajechać"),

- kiedy po 13 pojawią się muldy i miękki śnieg, a moje nogi będą już trochę zmęczone, będę chciał przesiąść się np na klasyczny ślizg i rekreacyjnie bezpiecznie pośmigać do końca dnia.

Jazda: w Polsce kilka wypadów do 4 godziny jazdy, weekendy na Słowacji i wyady tygodniowe w alpy

Stoki każde. Niebieskie, czerwone, czarne.

10. Upatrzyłem sobie narty - Voelkl Racetiger SC lub RC

11. Mój budżet na narty to około - 1500zł

W zeszłym roku pod tym linkiem mihumor udzielał mi paru cennych fajnych wskazówek http://www.skionline.pl/forum/showthread.php/14031-Cross-slalomka-dla-mnie?highlight= Jednak nie kupiłem tych dynastarów bo jak były to nie było akurat gotówki a poźniej stały się trudno dostępne.

Przewertowałem już całe forum i coraz bardziej się zastanawiam czy w moim wypadku kupno slalomki jest dobrym rozwiązaniem? Owszem zdarza mi się mocno kręcić ale tylko momentami. Przede wszystkim jazda średnim skretem i chyba nieco dłuższym. Jeźdząć w Austrii czy Włochach nie kręce jak szalony tylko szukam kompromisu na stoku.