mysiauek Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=74755041 Czemu buty zawodnicze nie korzystaja z systemu tritech?? Czyzby tak naprawde rozwiazanie to bylo do d@#! ?? Czy my "ludzie" jezdzimy na marketingu a zawodowcy na nartach?? michal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spyder Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? buty zawodnicze nie korzystaja z zadnych systemow typu kanting podnoszenie piety itp one po prostu musza byc dopasowane do stopy !! pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deepdiver Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? zgadza sie - niewiele maja wspolnego z tym co my mozemy kupic poza grafika najwyzszych modeli - ale mam uwage co do poniesienia piety. Jej wysokosc wynika z przepisow FIS ktore ograniczaja jej MAKS podniesienie - inaczej chlopaki na pewno jezdziliby na wyzszym bucie badz plycie, podobnie rzecz ma sie z R 21 w GS czy dlugoscia min w DH czy SL - ach ten FIS - w strasznie wielu kwestiach wie lepiej niz zawodnicy co dla nich dobre - ciekawe ze federacje innych sportow nie "troszcza" sie az tak o bezpieczenstwo i sportowcy nie gina na peczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek42 Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? Nie wiem...moze sie myle, ale sa wykonane "pod zawodnika" wiec poza tym co juz napisane wyzej, wszelkie regulacje sa zbedne. Dieepdiver...nie jestem pewien czy w przepisach FIS o jakich piszesz chodzi li tylko o bezpieczenstwo. Raczej chyba o rowne szanse. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? z tym cantingiem to nie jest do konca prawda bo niektore maja np Lange/Rossignol, ale generalnie zgadza sie ze sa pozbawione wszystkich bajerow ktore glownie sluza temu zeby but dobrze wygladal i sprawial wrazenie napakowanego technologia zeby sie dobrze sprzedawal a druga sprawa jest taka ze but zawodniczy (ja to nazywam serwisowy) musi byc dopasowany indywidualnie do stopy, nie wiem czy w Polsce jest serwis ktory potrafi to robic w profesjonalny sposob (byc moze jest, niech ktos da cynk jak wie gdzie); canting najczesciej jest tak zalatwiany (i tu spyder ma racje) ze zola buta jest szlifowana pod odpowiednim katem dla tego nie maja gumy na piecie, nie mialem nigdy okazji takiego buta przymierzyc wiec tez mnie to ciekawi - zadalem dla tego wczesniej posata na ten temat, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spyder Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? lange i ross w wersji zawodniczej nie ma zadnych ustawien tak jak kazdy but startowy nawet nie ma podanej twrdosci ! pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? a zobacz tu: http://www.racersales.com/PhotoGallery.asp?ProductCode=RossiR2005 canting jest, a Lange to jest dokladnie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spyder Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? nie jestem pewny na 100% ale to pewnie jest sklepowa wersja buta treningowego pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? sprawiasz wrazenie know-it-all wiec sie poddaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spyder Napisano 29 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? bez komentarza !!!!! pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekl Napisano 30 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? Z tego co wiem to ubiegloroczny but serwisowy atomica-mowie o tym z aukcji. Wersje zawodnicze dostepne byly w roznych twardosciach- podjerzewam, ze hard. Na zdjeciu pewnie jest soft lub extra soft (co trzeba czytac but super twardy dla amtorow;) Buty zawodnicze nie korzystaja z systemu tritech. Zgadzam sie, ze tritech i ine brzmiace terminy w butach czy nartach to marketing. Jesli czujesz sie bardzo przez to poszkodowany to w tegorocznej kolekcji atomica mozesz znalez buty quasi serwisowe (a moze serwisowe) zbudowane jak ten z obrazka. Maja oznaczenie RT TI oraz troche mieksza i szersza wersja RT CS. Tritechu tez w nich juz nie ma. Mierzylem ostatnio CS- tak naprawde nie jest ani szeroki ani miekki. Wkladka wewnterzna jest grubosci grubej skarpety-nawet Nordica Dobermann ma chyba grubsza. Czytalem wiele dobrego o tej (serwisowej) konstrukcji atomica-podobno jedne z najlepszych na rynku. Niestety nie na moja noge:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 30 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? no wlasnie wkladka grubosci skarpety, bo w takim bucie chyba trzeba dopasowac skorupe ??? czy tak to sie robi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 30 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? hej, mam nadzieje ze sie nie obraziles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekl Napisano 30 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? Grubej skarperty -bedac szczery troche przeszdzilem (myslalem zreszta o grubej, wenianej;)) Rzeczywiscie w takich butach to jezdzi sie prawie na samej skorupie- jak Cie ona uwiera to zbyt dlugo nie wytrzymasz. Chyba trzeba miec duzo szczescia, zeby sie wpasowac w taki but bez przerobek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spyder Napisano 30 Listopad 2005 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2005 Zobaczcie link z allegro i czy ktos mi odpowie ?? jesli chodzi o dober 130 to obylo sie bez przerobek jest perfekt ale z xt 17 to wracalem do serwisu kilka razy !!! skrpety to mocno powiedziane sa praktycznie przezroczyste ale wygodne!!! pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 2 Grudzień 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2005 ciekawy temat - a tak z ciekawosci... Jak ma sie twardosc oraz dopasowanie do stopy moich AFT 02/03 z wtryskiem w porownaniu do zawodniczych butow. Co do wygody wszyscy mowili zebym nie kupowal bo pianka twarda - no coz, po dwoch sezonach i calodziennym jezdzeniu, czesto podchodzeniu w roznych warunkach snieznych nie poczulem tej twardosci "wewnatrz" ,a za to idealne dopasowanie. Jak jest z twardoscia takiego buta "na zewnatrz" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 3 Grudzień 2005 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2005 ciekawy temat - a tak z ciekawosci... tyle juz bylo napisane w tym watku i w poprzednim a jednak konkretow bardzo niewiele wiec posataram sie podsumowac: - prawdziwy but serwisowy nie nadaje sie do calodziennej jazdy - ma bardzo twarda skorupe - maja super cienka wkladke (to jest bardzo charakterystyczna ich cecha) - jest pozbawiony wiekszosci tzw bajerow ktore maja modele komercyjne - wymaga indywidualnego dopasowania do nogi, czasem trzeba formowac rowniez skorupe (tego ostatniego nie jestem pewny) - po angielsku takie buty nazywane sa plug-in ze wzgledu na swoja konstrukcje - dolna czesc wychodzi bardzo wysoko (???) - nie nalezy tych butow mysli z butami pretendujacymi do plug-in a nie bedacych nimi w rzeczywistosci Przyklady: HEAD RD 96 Lange WC 150/Rossignol Race 2005 Nordica Dobermann WC 150 Salomon X2 Plug Nie w pelni plug-in (nadaja sie do jazdy calodniowej) Atomic RT CS Dolomite PRO Z 130 Tecnica Diablo Race Pro 130 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi