Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

jakie nartki?!


Smoczyca

Rekomendowane odpowiedzi

ZNAWCY RATUJCIE!!!

Chcialabym kupic nowe nartki ale nie znam się na tym specjalnie! Najbardziej lubię szybko pojechac klasycznym krótkim skrętem po stromej trasie, ale jeżdżę także po muldach i czasem poza trasą. Jestem zaawansowanym narciarzem ale nie jakimś samobójcą a ponadto nie lubię zanadto się przemęczac (kłopoty z kolanami) więc potrzebuję nartę łatwą w prowadzeniu ale nie myszkującą na prostej i nie wpadającą w wibrację przy większej prędkości. Jednocześnie chcialabym żeby ładnie trzymala na lodzie, na puchu, na mokrym śniegu... czy to jest w ogóle możliwe?!... czy muszę sobie kupic 3 pary nart?! Aha nie musi to byc model z tego roku, może byc sprzed kilku sezonów jeżeli tylko jest dobry... Poratujcie proszę radą dobrzy ludzie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie nartki?!

Dzięki za odzew! Tak właśnie myślalam po przeglądzie sprzętu na ski-online że coś z atomica będzie najlepsze - ponadto atomic ma najfajniejszy design - a ja w końcu jestem baba. Tylko waham się między kilkoma modelami: bardzo mi podchodzi (z opisu) SX9 lub Metron M9. Czy jest jakaś różnica?! I jaka? A dobór dlugości (mam 166cm i 60kg)? A może jakaś inna? Samych metronów jest ze 7 a wszystkie podobne! Dotąd jeździlam na pożyczonych nartkach - atomic, salomon, elan, ostatnio fischer, nawet nie wiem jakie modele bo nie zwracalam na to uwagi, ale chyba jakieś starsze, niby na każdym byla frajda chociaż na tych fischerach poza trasą się nie dało a na elanach tylko śmigiem bo chodziły na boki, no ale jak już mam inwestowac to chcę miec pewnośc że dobrze trafię... Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie nartki?!