misiek_lotnik Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Jestem bardzo początkującym narciarzem, to będzie mój drugi sezon na deskach. Chciałbym kupić jakieś narty (wzrost: 188, waga: 95 kg) i generalnie mam zagwostkę. ;-( Do tej pory myślałem że stanę się szcześliwym posiadaczem miękkich nart, które pewnie zmienię po sezonie, dwóch. Jakież było moje zdziwienie kiedy w profesjonalnych sklepach zaproponowano mi narty takie tak: VOLKL Supersport (170 cm), Rossignol Zenith Z1 (178 cm) oraz parę innych o klasę wyższych najczęsciej modeli sprzed paru lat. Czy kupno takich nart ma sens? Czy nie będzie to "walka z żywiołem" na stoku? Marka nart oraz ich "klasa" nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Chciałbym po prostu dobrze czuć sie na stoku podczas nauki jazdy. Będę wdzięczny za wszystkie sugestie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pony Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 klasa nart dla początkującego Jak to czytam to przed oczami mam sklep w Bialymstoku,tam jest tylko jeden,ale za to jaki..., a Z1 nie jest taką zła nartą( ale raczej nie ta długość 170cm powinno wystarczyc). Poczekaj na wypowiedzi,bardziej kompetentnych narciarzy,pewnie cos doradzą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pony Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 klasa nart dla początkującego Trochę ważysz i nie może to być zbyt miekka narta. Link to comment Share on other sites More sharing options...