Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Dziury w nartach


peszkod

Rekomendowane odpowiedzi

Swoje uwagi na ten temat zamieściłem tutaj http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=6397&page=3

Jeżeli chodzi ote dziury w dziobach to ładnych parę lat temu już taki `patent` był stosowany, tyle że tylko w nartach zjazdowych. Miało to poprawić aerodynamikę narty (mniejszy opory, lepszy docisk:confused:), ale w końcu to zarzucono, jak będzie teraz, sądzę że jednak podobnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robalek
Może chodzi o lepszy obieg powietrza?.

Raczej zwiększenie sztywności, choć nie wiem jakie to może mieć przełożenie:) .

Pallander takowych dziur nie miał :confused:

30 lat temu dziury w Fischerach robiono ale w zjazdowych coby mniejszy opór powietrza był ale w slalomkach to już nie ma znaczenia przecież.

P.S. Przypomina mi się swego czasu jak była moda na zakładanie plastrów na nosy u piłkarzy. Było, minęło.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert jak nie to kto będzie to wiedzial musisz nam to teraz powiedziec:D tzn dowiedzieć sie i przekazać nowinke:d

teraz jest slalom na eurosporcie i no kurde maja te dziury na dziobach ale tak logicznie myślać to mniejszy opór powietrza jest bo powietrze idzie wtedy nad nartą a nie pod nią mniejszy opór lepszy docisk?? Bobic musisz sie dokładnie dowiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firmie chodzi głównie o przyciągnięcie uwagi widza - patent ten przeszedł z nart wodnych. Ma to na celu również upamiętnienie Franza Klammera i jego modelu nart; technologicznie - najlżejsze narty slalomowe.

Unforgettable: Fischer's 'hole ski'

Last but not least the designers gave the product worthy and individual looks. A straightforward design with technology in the foreground plus individuality through the two holes in the shovel. Besides the fantastic results, it was these two cut-outs in particular that have caught people's attention. This model is indeed instantly recognisable ("It's the Fischer!") and evokes memories of Franz Klammer's 'hole ski', but the accent is again on technology. The front section of the ski suffers the least stress and therefore offered the biggest potential saving in terms of overall weight. The result: the lightest slalom ski ever made.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...