Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Buty dla początkującego - prośba o rady


chaypec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po raz pierwszy na forum.

Zadam pytanie , które powtarza się tu często odpowiedź na nie jest rzeczą bardzo indywidualną - chcę kupić pierwsze buty.

1. No więc standardowo jaki flex doradzalibyście - jestem bardzo początkujący (w poprzednim sezonie 4 godziny z instruktorem, potem kilka dni indywidualnych ćwiczeń). -

Moje wymiary to 90 -60 -90 :) , a dokładnie 179cm wzrostu i 85 kg

2. czy macie doświadczenie technologią soma tex fischera - czy rzeczywiście odczuwa się to inne ustawienie stóp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zajść do dobrego sklepu sportowego(niekoniecznie hipermarket) i powiedzieć że jesteś początkującym, to coś sprzedawca na pewno dobierze z butów kolekcyjnych (firma naprawdę obojętna!) uformujeciecie na ciepło i już. Z dobrych firm to patrz na Tecnica, Salomon, Lowa, Lange jest jeszcze tego bez liku. Patrz może na system SKI/WALK który jest dość istotny dla początkujących. Witam na forum i czynnie uczestnicz w naszej wspólnocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za te rady :) Z kupowania w hipermarketach sprzętu kilku moich kumpli skutecznie mnie wyleczyło. Ja jednak upierdliwie jeszcze zapytam jaki flex byś doradzał przy tych parametrach , które podałem, bo wiadomo jak to jest ze sprzedawcami ( po czym poznać znającego się na rzeczy ). Mowi się , że dla początkujących między 40 a 70 , ale to dość duża rozpiętość jak sądzę ? chciałbym po prostu wiedzieć w jakiej grupie szukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum,