Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Kurs instruktora rekreacji ruchowej-narciarstwo


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich skimaniaków.

Jestem nowicjuszem na forum i wybaczcie za ewentualne błędy w dyskusji.;)

Poszukuję informacji na temat wyjazdu szkoleniowego z części praktycznej IR w terminie grudniowym (1-13.XII). Proszę jeśli macie jakieś informacje-piszcie, może ktoś inny też bedzie chciał skorzystać.

Pozdrawiam

dabort

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurs

NIe podales nazwy FIRMY SZKOŁY z KTORA ROBISZ KURS. JEDNA FIRMA jest bardzo wymagajaca a druga LUZ.

MÓj kurs byl bardzo ostry. Własciwy sprzet, ubiór KULTURA itp . 8 rano zbiorka obok kasy ,zakup karnetów i obowiazkowa 15 minutowa rozgrzewka, potem 2 zjazdy na rozgrzewke i zajecia do 13 ( jazda plugiem ,skrety z pólplugu elementy katowe. NW równiległa, smig.) o 14 OBIAD , godz.16 wykłady omowienie nakreconego filmu i pokaznie błedów . PO 3 dniach kazdy prowadzil zajecia i nauczal innego elementu i omawiał błedy kolegów czy koleżanek. na koniec kursu egzamin pisemny z metodyki , bezpiedczenstwa oraz kodeksu FIS. NA STOKU było do zaliczenia 5 elemntów ( NW, równelegla,śmig terenowa oraz skręt z półplugu . oraz prowadzenie zajęc z pokazem elementu i omwieniem błedów grupy.

KURS bardzo fajny - koledzy super a KADRA BARDZO WYMAGAJACA - SZEF DEMO TEMU pan M.P. pozdrawiam . Jesli zapytasz o szczególy jazdy itp to podam -oczekuje na snieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń sobie na uczelnie AWF Katowice , tam robią różne kursy i szkolenia.

Ja za instruktora ogólnego sportu płaciłem bodajże 1000 zł nie pamiętam dokładni

a za specjalizacje ok 700

Jak zrobisz instruktora ogólnego to potem możesz robić tylko same specjalizacje jakie tylko chcesz i płacisz póżniej tylko za specjalizacje.

Edytowane przez staszek2323
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń sobie na uczelnie AWF Katowice , tam robią różne kursy i szkolenia.