Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Pitter

Użytkownik forum
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pitter

  • Urodziny 15.07.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Miejscowość
    Katowice

Sprzęt narciarski

  • Narty marka
    volk
  • Buty marka
    nordica
  • Gogle
    tomachawk

Umiejętności

  • Styl jazdy
    od górnej do dolnej stacji :)
  • Poziom umiejętności
    7
  • Dni na nartach
    0

Pitter's Achievements

Początkujący

Początkujący (2/6)

0

Reputacja

  1. Pitter

    MapaMap vs AutoMapa

    przeskok z Mapa Map na Aut Mapę jest przeskokiem jak w inny wiek. Bierz bez zastanawiania się automapę z Chołkiem i dograj sobie tylko radary
  2. sprawdziłem, 200 euro tam i powrót, do tego opłaty lotniskowe i transfer. Powinno się w 350 euro zamknąć. Słowo "tani" nie jest tu akurat adekwatne i jak jeszcze porównam to do tych "10 euro" co pisał poprzednik...
  3. tak tylko tani przewoźnik lotniczy z Polski przestał latać o ile dobrze wiem i nie jest tak różowo już
  4. pół żartem pół serio to podziwiam Cię jeśli chcesz zawierzyć liniom za 10 euro.. albo tam nie ma dachu i jest pilotka gratis, albo to jakaś ściema lub pomyłka. Słyszałem ze transfer można już od 40 euro połapać. Po 50 oferuje Polski łącznik na miejscu.
  5. da się winietki na Szwajcarię kupić w Polsce przed wyjazdem ? Rozumiem że płatne autostrady we Francji to tak jak u nas bramka "halt" i po zapłaceniu szlabanik Marian dźwiga tak ?
  6. witam, mam pytanie odnośnie opłat na terenie Szwajcarii i Francji, Czy jadąc przez Genewę oprócz winietki na Szwajcarię czekają mnie jakieś inne nieprzewidziane koszty (opłaty za tunele, Francuskie drogi itd ?) pzdr. Pitter
  7. Melduję posłusznie że volkl crosstiger carbon 161 został popełniony wszystkim którzy sie do tego radosnego faktu przyczynili, serdecznie dziękuje
  8. i tak też uczynię dzieki za porady
  9. witam, proszę o doradę jaka długość mam dobrać 154 r12/161 r13.4 , sam mam 172 i 80 kg Moje umiejętności 7, jazda średnim i niekiedy krótszym skrętem przy średnich prędkościach. Osobiście coś mnie skłania przy swoim wzroście do 154 , narta twarda wiec wagą ja spokojnie dognę ale martwię jedynie czy w zakresie średnich prędkości nie będzie mało stabilna pomimo swojej konstrukcji. dzięki za wszystkie szczere porady
  10. i kropka nad i aby postawić kropkę nad i dodam że pechowo w zeszłym roku też w Austrii miałem w środku nocy awarię samochodu i holownik auto zrzucił z lawety pod ASO o 1 w nocy a nas pasażerów miał odwieźć do hotelu. W środku bez pokrowca nowe atomy ,fischery i takie tam inne + torby z bagażem osobistym. Chcemy to targać z auta a szofer kiwa ręką żeby zostawić wszystko będzie ok. I było. U nas pierwsze co po wyjściu z hotelu to do kiosku po szufelkę na szkło i już można w ciemno policję wzywać. Na koniec dodam że w całym tym zamieszaniu nawet nie pozamykałem bryki na noc i stała tak sobie z towarem za parę tysięcy samotna w środku nocy na niestrzeżonym parkingu...
  11. Wróciłem sobie niedawno z Austryjackich alp gdzie miałem okazję testować Atoma i Salomona. Stanowiska były czynne do 14, gostki pozwijali interes koło 15 i zapakowali wszystko full pod sufit do stojących koło mnie mesiów 4x4. Oddalili sie potem błogo gdzieś daleko, na parogodzinny lunch. Kukam tak sobie a tu: Stoi niezły meś, wypakowany sprzętem narciarskim po sufit. W środku na firmowym uchwycie najnowsza nokia z wodotryskami, na konsoli dvd takie z 10 cali co najmniej, obok w rogu oczywiście kobylasta navi. Do tego na koniec jeszcze taki sprzęcik do przekazu web live kamerka z całym urządzonkiem warta pewnie też nie mało. sądzicie że w tym stanie by u nas postał długo ?
  12. Pitter

    Bielizna - test

    bielizna Falke, i wszystko jasne
  13. Parę dni temu wróciłem z Alp gdzie mieliśmy okazję testować Atoma i Salomona. Sporo ludzi którzy byli np na fisherach i atomach byli w szoku testując nowego Salomona SC. Sam dałem się skusić i po przesiadce z SX nie dziwię im się, że z politowaniem po próbach patrzyli na swoje dotychczasowe narty. Z całą pewnością ta narta może cieszyć szczególnie tych którzy lubią wkładać miniumum siły w skręty, czuć się pewnie w średnim skręcie oraz prędkościach. to coś więcej niz Rossi 8 a mniej niż Rossi 9 + do tego świetne trzymanie krawędzi, Choć sam nie jestem fanem tej marki nart, to wypada chylić czoła i dlatego sądzę że taka narta, o niskiej wadze, dobranej długości a zarazem skrętna i trzymająca dobrze w zakresie średnich prędkości to coś dla takiej kobietki jak Ty. Oczywiście najlepiej przed zakupem przetestować to i owo, ale akurat SL 12 stanowczo odradzam, a decydując się na atoma trzeba sie liczyć jednak z wagą narty, szczególnie dla osób nie wysokich, z mniejsza wagą. Można by książki pisać i każdy doradzający będzie miał swoją wizję. Zanim wydasz nie małą kasę warto ubrać cudze deski na nogi i zobaczyć co potrafią
  14. Peace Wzruszam się owszem ale nie w tych tematach... Trudno mówić o PEACE bo i WAR nie było przynajmniej nie dla mnie a co do flexa napisałem ze "warto pomyśleć" a nie "musi być", co czyni różnicę. To taka oczywista oczywistość hahaha
  15. Bardzo istotne kolego, bowiem między SL 10 a 12 jest przepaść, a jak dodasz jeszcze 11 o która akurat pytała ( bo o 12 nie) to wszystkie te narty to inna bajka między sobą Dziękuję łaskawco że wybaczasz , tylko nie wiem co i komu, ale jakoś mi ostatnio się wydaje że właściciele BMW i RC4 mają coś wspólnego ze sobą, mianowicie nie widzą nic innego i bywają fanatyczni. Jest wiele nart które akurat dla tej kobietki by były adekwatne jak m/innymi SL 10, Salomon SL, Rossignol 8 lub Elan SL lub nawet wspomniany rc4 choć była już mowa o tym że to narta troszkę z innej półki, bardzie wymagająca i twardsza a niekoniecznie jej chyba o to chodzi. Przepraszam oczywiście wszystkich urażonych właścicieli tego czy owego ale jak słyszę a raczej widzę znowu "tylko Rc4" to już mi sie przebiera, tym bardziej ze śmigałem na owym rc4 sporo ostatnio i jest do znudzenia poprawna, taka trochę bez duszy, ale to oczywiście subiektywne odczucia
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...