Pitter
Użytkownik forum-
Liczba zawartości
36 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Pitter
- Urodziny 15.07.1969
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Miejscowość
Katowice
Sprzęt narciarski
-
Narty marka
volk
-
Buty marka
nordica
-
Gogle
tomachawk
Umiejętności
-
Styl jazdy
od górnej do dolnej stacji :)
-
Poziom umiejętności
7
-
Dni na nartach
0
Pitter's Achievements
Początkujący (2/6)
0
Reputacja
-
przeskok z Mapa Map na Aut Mapę jest przeskokiem jak w inny wiek. Bierz bez zastanawiania się automapę z Chołkiem i dograj sobie tylko radary
-
sprawdziłem, 200 euro tam i powrót, do tego opłaty lotniskowe i transfer. Powinno się w 350 euro zamknąć. Słowo "tani" nie jest tu akurat adekwatne i jak jeszcze porównam to do tych "10 euro" co pisał poprzednik...
-
tak tylko tani przewoźnik lotniczy z Polski przestał latać o ile dobrze wiem i nie jest tak różowo już
-
pół żartem pół serio to podziwiam Cię jeśli chcesz zawierzyć liniom za 10 euro.. albo tam nie ma dachu i jest pilotka gratis, albo to jakaś ściema lub pomyłka. Słyszałem ze transfer można już od 40 euro połapać. Po 50 oferuje Polski łącznik na miejscu.
-
da się winietki na Szwajcarię kupić w Polsce przed wyjazdem ? Rozumiem że płatne autostrady we Francji to tak jak u nas bramka "halt" i po zapłaceniu szlabanik Marian dźwiga tak ?
-
witam, mam pytanie odnośnie opłat na terenie Szwajcarii i Francji, Czy jadąc przez Genewę oprócz winietki na Szwajcarię czekają mnie jakieś inne nieprzewidziane koszty (opłaty za tunele, Francuskie drogi itd ?) pzdr. Pitter
-
Melduję posłusznie że volkl crosstiger carbon 161 został popełniony wszystkim którzy sie do tego radosnego faktu przyczynili, serdecznie dziękuje
-
i tak też uczynię dzieki za porady
-
witam, proszę o doradę jaka długość mam dobrać 154 r12/161 r13.4 , sam mam 172 i 80 kg Moje umiejętności 7, jazda średnim i niekiedy krótszym skrętem przy średnich prędkościach. Osobiście coś mnie skłania przy swoim wzroście do 154 , narta twarda wiec wagą ja spokojnie dognę ale martwię jedynie czy w zakresie średnich prędkości nie będzie mało stabilna pomimo swojej konstrukcji. dzięki za wszystkie szczere porady
-
i kropka nad i aby postawić kropkę nad i dodam że pechowo w zeszłym roku też w Austrii miałem w środku nocy awarię samochodu i holownik auto zrzucił z lawety pod ASO o 1 w nocy a nas pasażerów miał odwieźć do hotelu. W środku bez pokrowca nowe atomy ,fischery i takie tam inne + torby z bagażem osobistym. Chcemy to targać z auta a szofer kiwa ręką żeby zostawić wszystko będzie ok. I było. U nas pierwsze co po wyjściu z hotelu to do kiosku po szufelkę na szkło i już można w ciemno policję wzywać. Na koniec dodam że w całym tym zamieszaniu nawet nie pozamykałem bryki na noc i stała tak sobie z towarem za parę tysięcy samotna w środku nocy na niestrzeżonym parkingu...
-
Wróciłem sobie niedawno z Austryjackich alp gdzie miałem okazję testować Atoma i Salomona. Stanowiska były czynne do 14, gostki pozwijali interes koło 15 i zapakowali wszystko full pod sufit do stojących koło mnie mesiów 4x4. Oddalili sie potem błogo gdzieś daleko, na parogodzinny lunch. Kukam tak sobie a tu: Stoi niezły meś, wypakowany sprzętem narciarskim po sufit. W środku na firmowym uchwycie najnowsza nokia z wodotryskami, na konsoli dvd takie z 10 cali co najmniej, obok w rogu oczywiście kobylasta navi. Do tego na koniec jeszcze taki sprzęcik do przekazu web live kamerka z całym urządzonkiem warta pewnie też nie mało. sądzicie że w tym stanie by u nas postał długo ?
-
bielizna Falke, i wszystko jasne
-
Parę dni temu wróciłem z Alp gdzie mieliśmy okazję testować Atoma i Salomona. Sporo ludzi którzy byli np na fisherach i atomach byli w szoku testując nowego Salomona SC. Sam dałem się skusić i po przesiadce z SX nie dziwię im się, że z politowaniem po próbach patrzyli na swoje dotychczasowe narty. Z całą pewnością ta narta może cieszyć szczególnie tych którzy lubią wkładać miniumum siły w skręty, czuć się pewnie w średnim skręcie oraz prędkościach. to coś więcej niz Rossi 8 a mniej niż Rossi 9 + do tego świetne trzymanie krawędzi, Choć sam nie jestem fanem tej marki nart, to wypada chylić czoła i dlatego sądzę że taka narta, o niskiej wadze, dobranej długości a zarazem skrętna i trzymająca dobrze w zakresie średnich prędkości to coś dla takiej kobietki jak Ty. Oczywiście najlepiej przed zakupem przetestować to i owo, ale akurat SL 12 stanowczo odradzam, a decydując się na atoma trzeba sie liczyć jednak z wagą narty, szczególnie dla osób nie wysokich, z mniejsza wagą. Można by książki pisać i każdy doradzający będzie miał swoją wizję. Zanim wydasz nie małą kasę warto ubrać cudze deski na nogi i zobaczyć co potrafią
-
Peace Wzruszam się owszem ale nie w tych tematach... Trudno mówić o PEACE bo i WAR nie było przynajmniej nie dla mnie a co do flexa napisałem ze "warto pomyśleć" a nie "musi być", co czyni różnicę. To taka oczywista oczywistość hahaha
-
Bardzo istotne kolego, bowiem między SL 10 a 12 jest przepaść, a jak dodasz jeszcze 11 o która akurat pytała ( bo o 12 nie) to wszystkie te narty to inna bajka między sobą Dziękuję łaskawco że wybaczasz , tylko nie wiem co i komu, ale jakoś mi ostatnio się wydaje że właściciele BMW i RC4 mają coś wspólnego ze sobą, mianowicie nie widzą nic innego i bywają fanatyczni. Jest wiele nart które akurat dla tej kobietki by były adekwatne jak m/innymi SL 10, Salomon SL, Rossignol 8 lub Elan SL lub nawet wspomniany rc4 choć była już mowa o tym że to narta troszkę z innej półki, bardzie wymagająca i twardsza a niekoniecznie jej chyba o to chodzi. Przepraszam oczywiście wszystkich urażonych właścicieli tego czy owego ale jak słyszę a raczej widzę znowu "tylko Rc4" to już mi sie przebiera, tym bardziej ze śmigałem na owym rc4 sporo ostatnio i jest do znudzenia poprawna, taka trochę bez duszy, ale to oczywiście subiektywne odczucia