Agal Napisano 28 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 28 Grudzień 2010 (edytowane) 1. Płeć - kobieta 2. Wiek - 10 lat 3. Waga - 62 kg 4. Wzrost - 160 cm 5. Na nartach jeździ od 4 sezonów, (około 15-20 dni w sezonie) 6. umiejętności określam na 4 (wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328) 7. buty to - planowany zakup razem z nartami 8. Teraz jeździ na nartach/model - wyrosła więc nie ma wcale nart 9. Preferuje styl jazdy (długim skrętem, rekreacyjną, po przygotowanych stokach) - 10. Upatrzyłam sobie narty - ?? 11. Mój budżet na narty to około - 600-700 zł Jestem laikiem w tym temacie więc gorąco proszę o poradę, jakie narty kupić, najlepiej, żeby wystarczyły na minimum 2 sezony. Z góry dziękuję Edytowane 28 Grudzień 2010 przez Agal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihumor Napisano 28 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 28 Grudzień 2010 Duża dziewczynka, jestem pod wrażeniem, moja córka, też 10 lat 143cm/31 kg. Musisz już jej chyba narty dorosłe sprawić, chyba najlepiej jakiś model podstawowy w długości ok 155 cm żeby na 2 sezony starczył a nie zniechęcił od razu, model wydaje mi sie obojętny, w tych pieniądzach to chyba coś nowego znajdziesz z podstawowych nart - napisz jak coś znajdziesz to może ktoś słówko napisze bo tak to ciężko coś powiedzieć - morze tego jest całe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agal Napisano 29 Grudzień 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Grudzień 2010 Dziękuję, jak coś znajdę to się odezwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...