jacktheripper Napisano 24 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2011 cały czas mnie to męczy skąd biorą się szare ślady na ślizgach najczęściej w okolicach krawędzi i jak się ich pozbyć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmusial Napisano 24 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2011 Jest to zaniedbany, utleniony ślizg. Trzeba go częściej smarować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magelan Napisano 24 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2011 Smarować na gorąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raceman Napisano 24 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2011 No chłopie dwa z serwisowania nart, smaruj , smaruj i jeszcze raz smaruj jak najwięcej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ewa78 Napisano 24 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2011 No chłopie dwa z serwisowania nart, smaruj , smaruj i jeszcze raz smaruj jak najwięcej! a jeśli narty sa nowe? i serwisowane nie były? po miesiacu tez moga się zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raceman Napisano 24 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2011 Dziewczyno, na firnie zrobią Ci się po jednym dniu jazdy szare suche placki przy krawędziach.! Smaruj, smaruj ile wlezie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ewa78 Napisano 24 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2011 Dziewczyno, na firnie zrobią Ci się po jednym dniu jazdy szare suche placki przy krawędziach.! Smaruj, smaruj ile wlezie! tak jest ! Her Raceman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareknot Napisano 24 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2011 Stara prawda - kto nie smaruje, ten nie jeździ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiara Napisano 25 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2011 Dziewczyno, na firnie zrobią Ci się po jednym dniu jazdy szare suche placki przy krawędziach.! Smaruj, smaruj ile wlezie! Jaki smar najlepiej? Mam Toko na zimno, ale się zastanawiam czy to wystarcza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmusial Napisano 25 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2011 Trzeba smarować na gorąco, i to nie jedną warstwą, najpierw smar bazowy, cyklinowanie, szczotkowanie, następnie smar na panujące warunki i również cyklinowanie i szczotkowanie. Niektórzy preferują nawet więcej warstw smaru, ale mnie się nie chce:). Smaruję tylko dwie warstwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiara Napisano 25 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2011 Krzysztofie - podziwiam.. ja na 1 poprzestaję... Mam pytanie - na ile zda się smar fluorowy http://www.decathlon.com.pl/PL/smar-w-sprayu-maxi-250-ml-11182000/ ciekawi mnie, że w jednym miejscu jest "(uniwersalny smar fluorowy w płynie)" a w innym "Stosować wyłącznie przy mokrym śniegu." chyba że pkt 1 odnosi się, że do biegówek i do zjazdowych... ale generalnie - co daje fluor w smarze??:confused: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmusial Napisano 25 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2011 Lepszy poślizg:confused: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marucha Napisano 25 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2011 ale generalnie - co daje fluor w smarze??:confused: Lepszy poślizg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiara Napisano 25 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2011 Lepszy poślizg:confused: Może i tak, ale dlaczego nie np. teflon? W końcu jest konfiguracją fluoru (jakąśtam), a chyba jednak popularniejszą w smarach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Jack Napisano 25 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2011 Może i tak, ale dlaczego nie np. teflon? W końcu jest konfiguracją fluoru (jakąśtam), a chyba jednak popularniejszą w smarach... Teflonu tez sie uzywa. Poszukaj sobie Zardoz NOTWax:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacktheripper Napisano 28 Luty 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Luty 2011 (edytowane) zrobiły mi się na narcie ktora przed jazda wysmarowalem ale widocznie przez lod i twarde podloze to nic nie dalo sprobuje je jeszcze raz zagruntowac kilkoma warstwami edit: a czy jest to w ogole do uniknięcia przy twardym śniegu? Edytowane 28 Luty 2011 przez jacktheripper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.