Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Wybór nart


boles_ski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Na wstępie ze względu na fakt, że jestem nowym użytkownikiem chciałbym wszytskich powitać i z góry podziękować za wszelkie rady i sugestie.

Krótko o mnie - na zjazdówkach jeżdze od 10 roku zycia, jestem totalnym samoukiem podpatrującym technike od lepszych narciarzy.

1. Płeć - mężczyzna

2. Wiek - 22

3. Waga - 72 kg

4. Wzrost - 180 cm

5. Na nartach jeżdżę od 12 sezonów, ( częstość zależnie od sezonu, nie przekraczam 20 dni w sezonie)

6. Moje umiejętności określam na coś pomiędzy 6 a 7 ( Jeżdze z kijami, tylko dla zabawy próbowałem bez. Nie miałem styczności z tyczkami - nie unikam natomiast muld ;) )

7. Moje buty to - Salomon X wave ( Flex 85 lub 80 nie pamietam dokładnie )

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Atomic Metron M:8 ( złamana po upadku na stoku - byłem z nich bardzo zadowolony ) 163 cm

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - jeżdże tylko po przygotowanych stokach, jeżeli jednak na wyciagach sa jakies "boczne" trasy chetnie z nich korzystam. Ze względu na to, że moją letnia pasja jest rower zdażały się próby lotów w snowparkach na hopach, po złamaniu rdzenia narty próbowałem ślizgów na rurze. Skręt raczej taki i taki, zależnie od nastroju ;).

10. Upatrzyłem sobie narty - Sporo myślałem o Atomicach SX11 09' ,z czegoś nowszego Atomic Nomad Smoke Ti ( wydają sie bardzo uniwersalne),ATOMIC VARIO CARBON, ewentualnie może kosztem uwszechstronności FISCHER RC4 SUPER RACE SC, ATOMIC RACE ST + XTO 10

11. Mój budżet na narty to suma pomiedzy 1200 - 1600 zł

Szukam nart nowych

Edytowane przez boles_ski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mamy podobne parametry i narciarskie doświadczenie. Ja trochę więcej jeżdżę - Ty jesteś sporo młodszy i pewnie sprawniejszy.

Na SX 11 nie jeździłem, mam za to jego odpowiednik z Dynastara.