Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Zmiana nart


Mona_lisa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuję pomocy w doborze nowych nart

1. Płeć - Kobieta

2. Wiek - 33

3. Waga - 65

4. Wzrost - 171

5. Na nartach jeżdżę od .5 sezonów, ( 10-14 dni w sezonie)

6. Moje umiejętności określam na 5-6 (wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)

7. Moje buty to - Atomic, flex 80

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Elany dla poczatkujacych-średniozaawansowanych, model z 2005

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) -

10. Upatrzyłem sobie narty - Elan Amphibio Insomnia Fusion

11. Mój budżet na narty to około - koło 2000

Po okresie obijania się na stoku przeszłam na falę aktywnej nauki, w tym sezonie przejeździłam ponad 30 godzin z instruktorem, mam zamiar szkolić się dalej, żeby maż mi na trasach już nie uciekał :P planuje szlifować technikę na igielicie w sezonie letnim. Chcę nartę dość przyszłościową, żeby za rok jej nie zmieniać, ale też taką która obecnie da mi fun z jazdy. Te Elanki mi się podobają, ale boje sie że są zbyt ambitne, choć zakładam że byłyby mocno rozwojowe. Jeśli sugerujecie inne deski to prośba o kolorystykę - białą, szarą, blekitną lub grantaową. Z różową deską na stok nie wyjdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podam parę typów (pewniaków) mojej żony:) narty , które testowała i w jej odczuciu były super :)

http://www.skionline.pl/sprzet/?co=kolekcje_narty&id_grupy=3636&id_modelu=5612

narta szybka i dająca kopa ; ze względu na rocker propozycja dł167cm

http://www.skionline.pl/sprzet/?co=kolekcje_narty&id_grupy=3636&id_modelu=5613

fajny AM , długość 167

http://www.skionline.pl/sprzet/?co=kolekcje_narty&id_grupy=3629&id_modelu=5450

proponowana długość 165

moja żona proponuje te 3 modele ponieważ zrobiły na niej najlepsze wrażenie...