Rorschach Napisano 21 Wrzesień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 21 Wrzesień 2013 (edytowane) Wiem, zaraz dostanę reprymendę o tym, że nie chcę mi się szukać... ale jest sporo wątków - takich nieaktualnych i nieusuniętych - śmieciowych. (ale przez ten czas jak bd mi podpowiadać też bd szukał ) Ale do sedna - poszukuję nart do freestyle'u nie chcę freeride'u. Mam 18 lat i około 183cm wzrostu a waga to 76 jeżdżę przyzwoicie nie jestem nowicjuszem ani mistrzem, ale bliżej mi do tego drugiego(skalowo to takie 7). Buty to koflach (nie wiem jakie - niechlubnie przyznaję) i wolę jazdę krótkimi skrętami ale tutaj to chyba nie ma żadnego znaczenia.Kasy jestem w stanie poświęcić ok 600zł. Jednak moja przygoda z tym działem to nowość - chciałbym się zapytać jakie narty dobrać albo na co zwrócić uwagę przy wyborze takich nart oraz czy potrzebny mi bd jakiś pancerzyk by się nie potłuc (używacie ?) ? Dodam, że bardziej interesują mnie boxy, pipe czy inne przeszkody slide i małe skocznie czy większe mułdy zwane pieszczotliwie hopkami PS: Jestem prawie zielony w tym (proszę o wyrozumiałość) Edytowane 21 Wrzesień 2013 przez Rorschach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Góral spod Skrzycznego Napisano 22 Wrzesień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 22 Wrzesień 2013 Uważaj, po wypadku na nartach spędziłem u ciebie w klinice dwa tygodnie na neurochirurgii w celu wycięcia oderwanego dysku międzykręgowego. Pancerz obowiązkowo, neutralizuje siłę upadku o 50%. Tylko, że kosztuje 500. Powodzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...