Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Heli i Slalomki dostały kto następny?


darek1975

Rekomendowane odpowiedzi

wymyslilem...

Napisze tak: te wszystkie patenty, bajery w nartach butach sa nic nie warte, wszystko to jest po to zeby podciagnac cene, zainteresowac swiecidelkiem i sprzedac, kazda firma musi cos robic zeby wyroznic sie z tlumu (differentiate), a wiec skory weza atomica, soma fischera (Bobic daruj), systemy antywibracyjne, fusiony elana, cantingi na tysiac srub, rozdwojone plyty rossignola, nie wiem co tam jeszcze wymyslili ale to wszystko jest po to zeby sprzedac. Nie dajcie sie nabierac na te wszystkie systemy bo to jest tylko opakowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymyslilem...

ale ja na prawde tak mysle, ze te wszystkie bajery i swiecidelka to jest tylko haczyk na klienta, oczywiscie do kazdego bajeru dorobiona jest naukowa sciema, ale to wszystko marketing, to co na prawde jest wazne w narcie czy bucie jest niewidoczne, to jest business, liczy sie wielkosc sprzedazy i profit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymyslilem...

Moment..bajery i swiecidelka widac i albo mi sie podobaja albo nie. Inna strona to dane techniczne i opis narty. Jej budowa technologie itd. W tym wypadku jest jak z prawie kazdym produktem. Wiekszosc jest niezrozumiala dla tych ktorzy nie chca albo nie maja czasu tego zglebiac. Ale faktem jest ze dzisiejsze narty roznia sie nieco od dech drewnianych sprzed 30 lat. Reasumujac: producenci pisza prawde (bo muszą) opisujac sprzet, a ze firmy przescigaja sie w coraz nowych technologiach ...coz efekty sa znane- wystarczy sprobowac dla odnowienia nawykow jazdy na "olowkach". Dla mnie porownywanie nart o podobnym przeznaczeniu dwoch roznych firm to pomylka. Dla kazdego cos (troche ) innego. Jeden woli to inny tamto. I tak bylo i bedzie. W PŚ raz wygrywaja atomici innym razem elany itd. :))))

Ja wole sl9 od rc4, a moj kumpel odwrotnie. No i co z tego? Ano nic. Ale raz jeszcze; nie mozemy mowic ze dane techniczne i technologie to sciema.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to wszytko ...

... Jeden wielki przekręt. I tak wszytko jest z tajwanu. Tam takie małe żółte ludziki swoimi małymi sprytnymi raczkami w małej sprytnie schowanej wiosce smerfów, robią takie sprzety właśnie jak beta czy frequency tuningi , a później puszczaja to w swiat i MY małe białe ludziki "niczym dzikie zwierzę puszczone na rzeź", kupujemy z marżami siegajacymi nawet w "KOZACZNYCH" sklepach 200%. Alez to piękne jest MY i reszta swiata:) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heli i Slalomki dostały kto następny?

a czemu sie czepiasz emerytów? nie mogą jezdzić na nartach ani pisac na forum?:) oni przynajmniej wiedza co to narciarstwo bo jezdzili na ołowkach w czasach gdy ratraka na polskich stokach nie uswiadczyłes i nikt na nieprzygotowane stoku nie narzekał:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heli i Slalomki dostały kto następny?

Kurde to jeszcze Salmy potrzebuje i bedzie DESPERADO :-).

A może desperado to już jest na stoku.

Wiem, desperado to możemy nazywać takiego, co wisi na tyłach niezbyt może sterować, ale mknie z zastraszającą prędkością. Jakby walczył z otwartą przyłbicą i maił sombrero to, chociaż by go było widać na stoku. Taki swoisty rodzaj sygnalizacji tym kapeluszem. Widzisz sombrero i w nogi, albo do pozycji prenatalnej nartami w jego kierunku(aby osłonić płaszczyznę natarcia). Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymyslilem...

Tomek to co pisza producenci to jest reklama czyli sciema, reklama to zawsze jest odpowiednio zapakowana sciema, chociaz lepiej lub godzej podpierana naukowymi teoriami ale to jest sciema. To jest sprytna manipulacja klientem. Zauwaz ze producenci skupiaja sie na tzw "differentiators" czyli cechach ktore pozwola odroznic ich produkt z masy innych. W ten sposob kreuja pewien image nowatorstwa technologicznego.

Pewnie ze nie neguje kluczowych innowacji takich jak powszechne stosowanie plyt czy taliowanie ale tym nikt sie juz nie chwali bo maja to wszyscy producenci.

Jednym z motorow napedowych sprzedazy jest Puchar Swiata, tam sie promuje marke. To ze np Atomic zbiera najwiecej punktow nie znaczy ze produkuje najlepsze narty dla konsumentow, ma po prostu taki marketing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...