kony Napisano 28 Styczeń 2004 Zgłoszenie Share Napisano 28 Styczeń 2004 proszę pomóżcie, chcę kupić sobie slalomki na przyszły sezon ale mam dwa pytania. mam 176 i ważę 67-70 kg. myślę wstępnie o fischerach RC4 race sc ale zobaczymy co z tego wyjdzie. po pierwsze jaka długość ? po drugie czy warto kupować takie narty zakładając że będę jeździł raczej w polsce lub słowacji. czytałem gdzies że do tych nart trzeba miec dobrze przygotowany stok bo mogą się połamać na naszych rodzimych dziurawych trasach. nie jestem zawodnikiem tylko amatorem, ale lubie szybką i dynamiczną jazdę. może lepiej żebym kupił jakieś inne dechy? co mi radzicie ? pozdrawiam, kony ps. zakładam że będę kupował sprzęt używany, prawdopodobnie z wypożyczalni w austrii. wolę kupić używany lepszy niż nówki w markecie a kasy mam tyle ile mam i wiecej nie urodzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekl Napisano 28 Styczeń 2004 Zgłoszenie Share Napisano 28 Styczeń 2004 slalomki Nie wiem czy produkują gdzieś narty terenowe na nasze rodzime, dziurawe trasy :-) Spokojnie, nie połamią się. Na pewno lepiej się jeżdzi na dobrze przygotowanej trasie, ale po muldach też się na slalomce da. Długość to pewnie jak dla Ciebie 150 -155. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kony Napisano 28 Styczeń 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Styczeń 2004 slalomki dzięki za odzew.. w międzyczasie trafiłem na stronę importera fischerów, na tej stronie dla tej narty zalecają długość -10 +10 cm. Spora rozbieżność Jesteś pewien że 155 nie będą za krótkie ? W obliczu tak sprzecznych informacji wolę się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...