Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Blizzard Firebird Xop


grubsik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Co sądzicie o Blizzardach XOP? Wizualnie mi sie podobają, na reszcie sie nie znam:). TRoche jeździłem, ale cały czas jestem początkujący (poziom 3 - 4) Waga 80 kg, wzrost 164 cm. Jeżdze rekreacyjnie i raczej nie mam zapędów do wygłupów:) na stoku. Czy ten model będzie dla mnie dobry? Z góry dzieki za odp. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała linia firebirdów jest bardzo lightowa i spokojna.Wiekszy skok adrenaliny nie grozi nawet przy próbie zjazdu z wieżowca ;) . Ale właśnie takiej narty chyba szukasz.Ewentualnie możesz pokusic sie o niewysoką płyte(może jest w komplecie).Długośc narty to max. 160cm.Myśle,że z czasem i tak zaczniesz rozglądać sie za czyms innym.Ale na początek według mnie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robalek

To jest lekka narta (jak pisał wyżej HUCU) na poziomie XO3 (a może i niżej) i przy Twoich parametrach raczej za "miękka".

Sądzę że nie pojedziesz na niej na bardziej stromych odcinkach i unikaj (he, he, łatwo się mówi unikaj) twardego zmrożonego stoku a już w ogóle "lodziku", bo po prostu te narty przy Twej wadze nie będą trzymały krawędzi i będą solidnie popuszczac.

Moim zdaniem narty na jeden, góra dwa sezony jeśli podniesiesz znacznie umiejętności.

Następne narty, nawet przy podniesieniu wg Ciebie poziomu do 5-6 powinny pochodzic już z wyższej pólki.

No cóż, waga narciarza też decyduje o tym na jakim sprzęcie winno się jeździc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Panowie. W sumie udało mi się upolować nówki za niezłą cenę, więc raczej się zdecyduję:) Na ten sezon zaplanowałem pare zjazdów z instruktorem. Zobaczymy co z tego będzie:) Na lepsze zmienić za rok czy dwa to nie problem:) Dzięki jeszcze raz chłopaki i śniegu po pachy:) Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach