Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Długie trasy narciarskie.


marino199

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, jestem początkujący, w zeszłym roku zaczołem jeździć na nartach, byłem w Zubercu Sk. Było fajnie ale jakiś niedosyt.. Trasa ze 2km, zjazd 5/10min, wjazd 10min+czekanie w kolejce. Czyli więcej stałem niż jeździłem. Teraz znajomi się zastanawiają już nad wyjazdem, chcę coś zmienić, może dłuższe trasy, może mniejsze kolejki:)

W grę wchodzi cena usług, może być troche drożej ale aby ten km zjazdu taniej wyszedł:)

Jako wieloletni narciarze macie może jakieś sugestie.

Trasy wielo kilometrowe, jakas agroturystyka, inne rozrywki- baseny itp.

Gdzie lepiej Polska, Słowacja, Czechy, Austria czy dalej?

Trasy zarówno dla snowbordzistów jak i narciarzy, będzie nas z 15 os:)

Dziękuję za wszystkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tak.

Czytaj forum,czytaj powoli,czytaj dokładnie.

Jeśli nie wszystko to wiele,...bardzo wiele odpowiedzi na ten temat znajdziesz.

No i witam Cię.

I jakbyś mógł uzupełni swój profil byłoby miło.

A tak od siebie proponowałbym Ci (Wam) Velką Racę SK

Edytowane przez MB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dalej nikt nic nie wie o "Długich trasach narciarskich"

Napisze tak.

Czytaj forum,czytaj powoli,czytaj dokładnie.

Jeśli nie wszystko to wiele,...bardzo wiele odpowiedzi na ten temat znajdziesz.

No i witam Cię.

I jakbyś mógł uzupełni swój profil byłoby miło.

A tak od siebie proponowałbym Ci (Wam) Velką Racę SK

ale nic dziwnego jak Figo "1- początkujący" coś marino199 "2 - trochę mniej początkujący" próbuje wytłumaczyć.

Radzę Wam poszukać jakiejś oślej łączki z instruktorem, podciągnąć się przynajmniej do "4-5" a potem dopiero na długie trasy pojechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie źle określiłem swój poziom jazdy- może przez wrodzoną skromność- To by było gdzieś koło 6-7 na te 10. Zaraz zacznę edytować.