Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Salomon X-Wing


mysiauek

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbyś coś więcej o tych nartach napisać, bo oglądałem je na allegro i zastanawiam się nad ich zakupem, ale w necie niewiele jest na ich temat. Może jakieś porównanie do innych modeli na których jeździłeś.

Jeżdżę od kilku lat na Head Cyber Space Board Ti , to dość leciwe narty, ale z charakterem. Chciałbym kupić coś nowego, może bardziej uniwersalnego, a jednocześnie ze sporą energią. Zastanawiałem się nad X-Wing Tornado, albo X-Wing 10 ale raczej używanymi lecz zaintrygowały mnie te X-Wing Blast ...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi na ograniczony budżet chciałem kupić używane X-Wing Tornado albo X-Wing 10, ale widziałem na allegro nowe x-wing blast za ok 800 zł i pomyślałem, że to może być dobre rozwiązanie.

Nie wiem jednak z jakiego są sezonu, bo na stronie Salomona nic o nich nie ma.

Mam jeszcze pytanie co do długości, obecne narty na których jeżdżę mają 170 cm. Mam 176 cm wzrostu i ok 75 kg wagi. Myślałem o nieco krótszych nartach niż te obecne tj 162 cm, ale nie jestem pewien czy to dobry wybór.

Dzięki za zainteresowanie moim dylematem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Dzięki za pomoc w wyborze nart!

Jestem już po zakupie Salomonów X-Wing Blast i po testach we Vratnej i na Vielkiej Raczy w różnych warunkach, od twarego, zmrożonego śniegu, a miejscami lód, poprzez miękki puch, po rozlazłą mokrą i ciężką maź.

Muszę przyznać, że jestem zachwycony, bo nie spodziewałam się, że będzie aż taka różnica w precyzji prowadzenia nart, szybkości i ogólnej radości z jazdy w każdych warunkach. Dodam, że mam jeszcze dość stare i miękkie buty więc jak zmienię je na nowsze to już całkiem będzie odjazd!