Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Wyjazd Alpy koniec marca - szukamy towarzystwa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jedziemy we dwoje w ostatnim (21-28), bądź przed ostatnim (14-21) tygodniu marca na narty w Alpy. Miejsce jeszcze nie potwierdzone, ale w tym roku tyle śniegu, że można dowolnie wybierać. Bierzemy pod uwagę Włochy-Dolomity, lub Austrię.

Znajomi zrezygnowali, więc dla obniżenia kosztów noclegu i przejazdu (ach to euro) chętnie zabierzemy jedną lub dwie osoby. Auto to duże kombi 4x4 z boxem.

W Alpy jeździmy od wielu lat więc calość ogranizacji bierzemy na siebie. Prawo jazdy czy pomoc w prowadzeniu auta nie jest wymagana.

Nocleg raczej w apartamencie z powodów jw.

Edytowane przez grregs

Narty marzec

Witam,

Z przyjemnością do Was dołączę, najchętniej w przedostatnim tygodniu marca. Na nartach jeżdżę od kilku lat, najczęściej w Austrii. Wiek 30+, najlepsze wspomnienia z nart: Szwajcaria, okolice Sion (pyszne fondue!) A Austrię lubię za to, że jest najblizej :). Jeśli to, że uwielbiam zimę, lubię gotować i będę przeszczęsliwa, jeśli uda mi sie w tym roku pojeździć w fajnym miejscu i w miłym towarzystwie przekona was do mnie :) - dajcie znać, na forum albo na prywatny mail: catalina09@gazeta.pl

Pozdrawiam,

Kaśka

no i się wyjaśniło. Kasiu miło że do nas dołączyłaś ( w sensie na forum). mam nadzieję że zagościsz tu na dobre a chłopacy Cię pewnie zaraz poproszą o uzupełnienie profilu :D

A w kwestii wyjazdu to jakbyśmy my sobie dobierali trzecią osobę i mój chłop by postawił wymaganie że jek tylko 1 osoba dołącza to musi być dziewczyna to bym się obraziła :D a co jeśli jakiś fajny chłopak by chciał dołączyć :eek: :D

No ale macie już Kasię a Kasie to fajne dziewczyny są więc udanej zabawy :D:D:D

no i się wyjaśniło. Kasiu miło że do nas dołączyłaś ( w sensie na forum). mam nadzieję że zagościsz tu na dobre a chłopacy Cię pewnie zaraz poproszą o uzupełnienie profilu :D