emolek Napisano 25 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2009 hej! moje parametry 178cm, 70kg, średnio zaawansowana z ambicjami na więcej jeżdżę od 5 lat, przygotowane trasy, średnie skręty, jazda dynamiczna szukam czegoś na kilka sezonów, interesuje mnie jakaś nartka w miare uniwersalna i na polskie stoki i wypad za granice na dłuższe trasy, chcę sie podszkolić więc też zeby nie była ograniczająca przeglądam forum i mam parę typów: Rossignol Attraxion III dł168? ; Zenith Z3 Atomic SL 10 Salomon Street Racer 80W co myślicie? oczywiście jestem otwarta na inne propozycje, nart cena w okolicach 1000 z wiązaniami emolek jest nieaktywny Odpowiedź z Cytatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Machu Napisano 25 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2009 Modele rossiego jak najbardziej, z3 jest trochę sztywniejszy od att III ale jak masz ambicję to jak najbardziej. Sl10 nie .. cięty skręt a jak chcesz pojechać dłuższym to zacznie myszkować. Mogę polecić jeszcze Blizzardy viva sonic .. tylko tu nie wiem jak z ceną, chyba do 1000 zł nie da rady. Odnośnie atomiców to HEavens Gate lub Cloud 9. Tak na prawdę to każdy producent ma coś dla kobiet które potrafią jeździć. JEdnakże odradzam tobie grupę race a bardziej allmountain w dodatku damski będzie najlepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 25 Luty 2009 Zgłoszenie Share Napisano 25 Luty 2009 Modele rossiego jak najbardziej, z3 jest trochę sztywniejszy od att III Hmmm a ja nie byłbym taki pewien. Jeśli masz okazję to kupuj Att3 - świetna narta Natomiast nie taką długą ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...