Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
WZ

Do ekspertów !!!!!!!!!!!

Recommended Posts

Jestem początkującym narciarzem. Kupiłem sobie właśnie moje pierwsze narty. Nie wiem jednak jak zamontować do nich zapięcia i z której strony narty. Czy blisko czubka narty ( tego zagiętego do góry ) będzie OK ?

Do ekspertów !!!!!!!!!!!

Nie traktuj nas jak idiotów, bo okaże się, że sam nim jesteś. Z takimi prowokacjami idź na chat dla przedszkolaków a najlepiej, wal się frajerze!

Do ekspertów !!!!!!!!!!!

mysle ze na czubku ok, bo czubki montują tylko na czubkach....

i w sumie mysle tez z tej dolnej strony narty chyba, nie? zresztą sama kurde nie wiem...a to psikus:/0

Do ekspertów !!!!!!!!!!!

Są dwa sposoby: 1. Bierzesz mala wiertareczke i przewiercasz dziurki na wylot. Liczba dziurek w narcie musi byc mniejsza lub rowna ilosci dziurek w wiazaniu. Potem bierzesz wage i wazysz obie czesci wiazania. Ciezsza zakladasz do przodu a lzejszza do tylu> Wiazania maja byc zalozone w ten sposob ze jak stoisz juz zapiety w butach na nartach i zegniesz sie w kierunku krocza to uszami masz delikatnie muskac czubki nart. Od drugiej strony narty, tam gdzie zostaly jeszcze dziurki po wiertarce montujesz plyte. Plyta zapewni ci lepsze tlumenie drgan poprzecznych w czasie skretu. Dla tewnosci wbijasz mlotkiem w plyte dwa kolki rozporowe zeby narta trzymala sie na lodzie. Z tak zrobionym sprzetem jedziesz na stok i obserwujesz jak wszyscy spogladaja z usmieszkiem zazdrosci na twoj profesionalny zestaw.

Drugi sposób : Bierzesz zwiazane opaska carvingowa narty w prawa reke ( w lewa jezeli jestes leworeczny) podnies je nad glowe i zamaszystym ruchem pierdolnij sie nimi z calej sily w leb - bo tobie to juz chyba nic nie pomoze..........

Do ekspertów !!!!!!!!!!!

Ja juz nie moge i gosc ma w opisie umiejetnosci 7 na 10!!!!! Anie wie jak wiazanie zamontawac i z ktorej strony.....Najlepiej wez je do serwisu niech ci profesjonaisci zamontuja!!!

Rudy

Do ekspertów !!!!!!!!!!!