Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Michal96

Użytkownik forum
  • Zawartość

    20
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

24 Excellent

O Michal96

  • Ranga
    Początkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Polecam ale nie na weekend w weekendy jest najgorzej. Lepiej coś w okolicy Krynicy/Kluszkowce jak wystarczy Ci jedna trasa może Magura?
  2. Miałem na myśli przedstawione tu propozycje gondoli do Lipowej czy połączania Szczyrku z Bielsko-Białą a nie samej rozbudowy ośrodka. Patrząc na temperatury w szczyrku uważam również że budowa stoków które schodzą poniżej 700 m.n.p.m nie powinna być priorytetem gdyż takie stoki trudno utrzymać i naśnieżyć. Ośrodki powinny się rozwijać w górnych i średnich partiach gdzie sezon będzie trwał dużej. Z perspektywy SON wybrał bym rozbudowę w kierunku miejscowości trudniej dostępnych (np:Brenna) ale na pewno nie Lipowa czy Bielsko-Biała.
  3. Staram się patrzeć z punktu widzenia właścicieli ośrodków oraz biznesu turystycznego w Szczyrku. Osobiście nie mam nic przeciwko łączniu miejscowości itd. tylko w grę wchodzi ekonomia i pytanie po co? Połączenia tu proponowane służyły by głównie dla osób z poza "Szczyrku" Szczyrkowskim ośrodkom w sezonie wystarczą przyjeżdżający tu turyści. A więc po co wydawać kasę na inwestycję która nie przyczyni się do większych zysków ? Lokalni przyjeżdżający na weekend zniechęcają turystów! I ponownie nie mam nic do karnetów jednodniowych czy godzinnych, tylko stwierdzam fakt tłoki w weekend to problem, a w tym głównie "weekendowi narciarze" . Już przepraszam i nie zamierzam więcej wkładać kija w mrowisko. Dużo osób mieszka pewnie w okolicy Szczyrku i czuje się dotknięta. Wymieniłem tutaj porostu rozwiązania które w tańszy sposób wyeliminują problem.
  4. Jakby tego było mało , spadnie mniej naturalnego na końcu trasy, a wyższa temperatura związana z niską wysokością (również na dole trasy) będzie skutecznie utrudniała naśnieżanie przyśpieszała topnienie itd
  5. Otóż tłumaczę jak wybierasz się na narty na tydzień w sezonie to chcesz maksymalnie wykorzystać urlop więc jedziesz piątek/sobota -niedziela czyli na 9 dni. Tak myśli znaczna część ludzi. A więc chcesz jeździć i w weekend i wykorzystać go maksymalnie. Szczyrk ma z tymi weekendami problem i to duży tłoczno na ulicach, problem ze ski busem który jeździ jak chce przez korki, kolejki do wyciągów, generalnie weekend to koszmar. To nie są tylko przypuszczenia tylko doświadczenie po pobycie w szczyrku, poza weekendem było super, a w dni wole tragedia. Nie byliśmy sami tylko grupą i większość była zdania że przez ten cyrk najlepiej odpuścić jazdę w weekend. Dużo część osób wybierze inny ośrodek np w alpach dwa dni stracone na dojazd ale i tak więcej jeżdżenia. Dodam jeszcze że narciarzy w tygodniu było za mało patrząc z punktu widzenia ośrodków, choć mogło być to wywołane pogodą
  6. Budują ponieważ potrzebują większej ilości narciarzy - więcej narciarzy więcej pieniędzy proste. Ale jak ma się to do Szczyrku?
  7. Proszę państwa proszę zrozumieć że ośrodki narciarskie istnieją tylko i wyłącznie dla tego że generują zyski, budowa kolejek poza szczyrk i tego o czym piszecie jest droga i nieopłacalna. Te wszystkie rzeczy służyły by głównie narciarzom przyjezdnym z okolicznych miejscowości i aglomeracji. Zarówno dla miasta jak i ośrodków narciarskich taka sytuacja jest niekorzystna, dla nich narciarze weekendowi podczas świąt i ferii są problemem. Są oni potrzebni ośrodkowi tylko poza sezonem.
  8. Mają sens ponieważ tylko tam będzie się dało zaparkować, chodniki w szczyrku to i tak tragedia , nie wyobrażam sobie większej jest ciasno zastawione autami dostęp do przystanków jest mocno utrudniony, a same chodniki nie odśnieżane. Miasto i jego służby powinny porostu dbać o prawidłowe parkowanie i przestrzeganie przepisów.
  9. Oprócz tego zamontowanie przed wjazdem do miasta i w mieście tablic pokazujących ilość miejsc na parkingach.
  10. Owszem jest to realne TMR już testuje: kwestia czasu kiedy to zawita w szczyrku, oni również wolą mieć bardziej równomierne obciążenie ośrodka gdyż tłumy jakie pojawiają się w weekendy zniechęcają ludzi przyjeżdżających na dłużej.
  11. Wielu z was pomija najtańszą, oraz najbardziej opłacalną zarówno dla ośrodka jak i jego mieszkańców opcję, mianowicie ograniczeni ilości narciarzy przyjeżdżających na jeden dzień.
  12. Patrząc na ilość ludzi lepiej na BSA byłem dzisiaj ze znajomymi 8.00-12.00 i byliśmy bardzo zadowoleni pod koniec mulda na dole w kolano, na górze nadal dobre warunki. Dzień wcześniej byliśmy na szczyrkowskim i było znacznie gorzej, tłumy ludzi większe przeciery itd..
  13. Dzisiaj warunki fatalne tłumy ludzi, trasa nr 8 praktycznie nie przejezdna , ludzie nie radzący sobie na trasie nr 4 blokują ją, ratrakowanie bardzo słabe a do tego jeszcze 5cm nieubitego mokrego śniegu w dolnej części. Zbyt tłoczno, nawet mimo tego że ludzie jeździli nieczynną trasą 7. Koleje linowe na Kopę i Skrzeczne nie czynne. Zwinęliśmy się przetłoczonym SKIbusem przed 12.Może na Skrzycznem jest lepiej ale ponoć mnóstwo szkółek, działa orczyk Doliny III . Tłumy niezadowolonych ludzi i jeżdżących słabo.
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2018
×