Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

draveen

Użytkownik forum
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O draveen

  • Urodziny 23.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Miejscowość
    Kraków
  • O mnie
    Jestem narciarskim samoukiem (nad czym ubolewam) i dużo musze pracować nad sobą. Lubie jazdę bez kijów dłuuugaśnym skrętem od lewej do prawej.

Sprzęt narciarski

  • Narty marka
    K2 Crossfire 05/06
  • Buty marka
    Rossignol Access
  • Gogle
    Carrera Chameleon

Umiejętności

  • Styl jazdy
    Carving
  • Poziom umiejętności
    4
  • Dni na nartach
    0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

draveen's Achievements

Początkujący

Początkujący (2/6)

0

Reputacja

  1. To już jakaś konkretna rada;) Czuje że czeka mnie konkretna wycieczka po sklepach, a później po internecie...Dzięki za rady. Pozdrawaim
  2. Ok, ale jak uniknąć kupna buta który w sklepie wydaje sie fajny wygodny i flex ma taki jaki chcesz a na stoku okazuje sie klapą i trzeba go sprzedac za marną kasę...Tego się właśnie obawiam.
  3. Hej Właśnie wróciłem z kilkudniowego wypadu na narty i napadła mnie potrzeba zmiany butów;) W tej chwili jeżdżę sobie w podstawowych butach rossi o twardości 50 i czuję że czas na coś poważniejszego. Myślałem o skorupie 70-80 ale mam obawy czy ta twardsza nie będzie mnie męczyła zbytnio. Dodam że w sezonie spędzam ok 10 dni a jeżdżę od 5 lat. Miło by mi było poczytac opini fachowców i amatorów jaki but wybrać, jaką twardość. Dodam że chce buta z dobrym prowadzeniem narty, ale nie takiego który będzie katował mi łydki i stopy. Wiem, że to co piszę troche się wyklucza, ale jakiś kompromis chce znaleźć. Jeśli chodzi o markę...hmmm...dowolna, ale preferuję Atomic, Fisher, Technica, Nordica. Poniżej klika moich propozycji http://www.sklep.deltasport.pl/atomic-buty-narciarskie-atomic-b80-o_l_772.html http://www.skifanatic.pl/buty-narciarskie/31-buty-narciarskie-fischer-soma-viron-65-czarno-antracytowo-chromowe.html Nie mam narazie ciśnienia więc będę spokojnie szukał. Z góry dzięki za pomoc
  4. w sumie dobre i to...piwa napewno sie napije, a lampka wina dla kobiety;) dobra proporcja będzie:D Niby zniżki dla dzieciaków nie ma, ale dla dorosłych nie jest drogo w sumie, także chyba sie to troche niweluje. Poza tym parking za darmo, też plus. Jak dla mnie w porównaniu z Białką Wierchomla zdecydowanie na plus.
  5. Dzięki za podpowiedź. Przekalkulowałem i raczej sie nie opłaca bo jedziemy na 4 dni i zestawiając te znieżkę z karnetem 4 dniowym nie wyjdzie taniej, poza tym pewnie sa jakies ograniczenia w korzystaniu z tej zniżki. Pozdrawiam i czekam na inne ciekawe propozycje;)
  6. Mam krótkie pytanie do narciarzy Czy są jakies zniżki na wyciąg w wierchomli? Kupony rabatowe, karnety zniżkowe promocje...ogólem cos czego nie ma na stronie internetowej stacji a ludzi o tym wiedzą Pozdrawiam
  7. Witajcie Posypał nam sie od dawna planowany wyjazd na Słowację i szukam teraz z dziewczyna na szybko noclegu w Wierchomli w terminie 11/02-14/02/10. Standard znaczenie ma raczej drugorzędne byle nie przekroczyła kwota za noc 50 zł/osoba. Jeśli macie jakies ciekawe kontakty do ludzi z tych okolic bede wdzięczny za pomoc! Pozdrawiam wszystkich narciarzy! Krzysiek
  8. Powiem wam tak...goscie są kuci na cztery łapy. Rozmawiałem z kierownikiem serwisu który nawiasem mówiąc przyjmował też te narty. Facet przygotował się do rozmowy ze mna na temat reklamacji i na 100 % konsultował sie z jakimś prawnikiem ( chociaz sam twierdzi że studiuje prawo:D) i dostał polecenie by mnie znudzić opieszałością (petent poddaje sie wtedy najłatwiej). Jak juz napisałem powiedział że może przyjąc reklamacje ale sam ją tez rozpatruje więc stwierdził że ja odrzuci. tyle że ja nadal nie moge uwierzyć że ktos kto jest stroną w sporze może być arbitrem jednocześnie??!! Coś tu nie gra!! Straszenie sądem rzecznikami federacją na niewiele się zdaje bez konkretnych kroków bo myslę że słyszą takie gadki często odrzucając reklamacje. Jutro ide do rzecznika konsumenta po poradę mam nadzieję że chociaz ten mnie nie oleje... Acha...rozpoczynam akcję antyreklamy. Stanowczo odradzam serwis Go sport w M1 w Krakowie brak profesjonalizmu, uprzjmości, wszystko robione na odwal się, w serwisie syf! Goście mało się nie pozabijają o leżące na ziemi narzędzia. Gdybym tak dbał o jakość w pracy dawno wyleciałbym z niej!!
  9. Hej Dzwoniłem kilkanaście razy do Federacji Konsumentów, napisałem maila ale nie dostałe żadnej odpowiedzi:/ Przyznam że troche uszło ze mnie powietrze bo cięzko od kogoś uzyskać rzeczową porade w mojej sprawie, która byłaby dla mnie rzeczywiście wyznacznikiem czy mam racje czy nie mam. Ponowna wizyta w serwisie w zasadzie nic nie wniosła poza tym że narty nadal są na miejscu. Tyle tylko że kierownik stwierdził, że nie obciąża mnie kosztami serwisu ( co dla mnie jest dowodem, że rzeczywiście dali ciała w serwisie) Ponadto stwierdzili że zrobili zdjęcia nart przed "naprawą" i są dla nich dowodem że kłamię i próbuje ich naciągnąć (blef!) Facet twierdzi też, że obydwie narty były zjechane na maksa i obydwie mogły zostać uszkodzone podczas serwisu (nie prawda bo tylko jedna była rzeczywiście do naprawy ) w tej chwili powiem szczerze nie zależy mi juz na rekompensacie finansowej tylko na satysfakcji, ale wiem że będzie bardzo ciężko...
  10. Dzięki za pomoc, własnie pisze do federacji konsumentow. Zobaczymy czy sie odezwą Pozdrawiam
  11. OK, ale dla nich argumentem może byc to że narta była juz zużyta??(przypominam, że nie było żadnych wzmianek o zuzytej narcie w protokole przyjęcia narty, po prostu goła kartka z podpisami)
  12. Byłem dziś w tym serwisie, ale w sumie nic nie udało się ustalic konkretnego. Nie było kierownika serwisu, więc nie było sensu walczyc z samym technikiem serwisu. Ale za to dowiedziałem sie cos istotnego...uwaga uwaga....zniszczyli narte nie tę która była rzeczywiście do naprawy a te która miała ślizg pełny!! Więc moim zdaniem w tej chwili uzyskałem kolejny paragraf żeby dochodzić rekompensaty. Oczywiście osoby z którymi w serwisie rozmawiałem uchylały się od odpowiedzialności mówiąc, że dałem im narte w bardzo złym stanie więc nie powinienem się dziwić że sie coś stało(krew mnie zalała jak to usłyszałem) Jutro ide na spotkanie z kierownikiem i wiem że czeka mnie ciezka przeprawa. Nadal sie zastanawiam w jaki sposób zmusić ich do ugody i wypłacenie rekompensaty??Boje sie że nie obejdzie sie bez rzecznika praw konsumenta... Moje pytanie do was jest takie...czy uważacie że serwis ma prawo uchylic sie od odpowiedzialności naprawiając zużyta nartę? Nie zaznaczając jednocześnie w protokole przyjęcia wzmianki o stanie nart...
  13. Dzięki chłopaki!! Jutro jade walczyc i zdam wam relacje z boju;)
  14. Mam pytanie do Ciebie. Czy jestes w stanie mi przedstawić formalną drogę żądania od nich rekompensaty w przypadku gdyby próbowali słownie odrzucić moje roszczenia? Bo tak naprawde to na 99% jestem pewien że tak zrobią. DZięki z góry za informację! Pozdrawiam
  15. Odpowiadam kolejno na pytania: - Nartę kupiłem w zeszłym roku niestety przez Allegro (mam nauczek, nigdy wiecej, człowiek młody i głupi i chce sie uszczęśliwić na siłe;) Kupiłem za 450 zł W tym roku po 3 dniach jazdy na nich na 3 dzien pojawiła się ta przecierka, więc stwierdziłem że może uda się jakoś naprawić to i na giełdzie ktoś jeszcze przynajmniej za 200zł kupi je ( wiem wiem, uważacie, że przeceniam ich wartość, ale uważam że sa tyle warte bo maja nowe wiązania Markera dedykowane do K2;)) - nie mam w protokole przyjęcia narty do serwisu wpisanych uszkodzeń, mało tego umawiałem się z serwisantem (niestety słownie tylko, że chce by narta została zalana i przeszlifowana ręcznie by dalej nie osłabiac ślizgu) -narta wciąz jest w serwisie i pojade po nią dopiero jak dobra strategie wymyśle jak załatwić problem - serwis jest w Go sporcie więc siec jest spora, ale obawiam się że będa sie wypierać twierdząc że dałem im złom ( tyle tylko że skoro to był złom nie powinni jej przyjmować do naprawy) W chwili obecnej szukam argumentów i taktyki której nie będą w stanie zbić. Dzięki jeszcze raz za pomoc...
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...