Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

z jakiej grupy narty wybrać?


leszekmw

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich , jestem świeżym użytkownikiem forum..

mój problem wyglada następująco.. , mam 45 lat , na nartach jeżdżę od jednego , czyli ostatniego sezonu. jestem samoukiem - zacząłem bez instruktora od talerzyka na Szczawniku /według mnie doskonały stok dla początkujących , jeżeli mogę sie wywiedzieć/ i od tamtego czasu zacząłem poczyniać / wiem że to zabrzmi głupio/ ale naprawdę duże postępy potwierdzone opinią narciarza/przyjaciela z kilkunastoletnim bardzo aktywnym polska/zagranica stażem . jeżeli to coś może wyjaśnić - nie brałem instruktora ale jako pilny obserwator uczestniczyłem w naukch mojej żony , brata , jego syna , żony... .tak sobie chodziłem z plecaczkiem patrzyłem , wszystkie nauki , a trwało to około 3 sezonów były na jaworzynie... , ja jakoś nie miałem do nart powołania , nie pociągały mnie , jeszcze jak sie na te kolejki poparzyłem do wyciągów.. wolę inne przyjemności dla wywołania adrenaliny... , i tak to było z 4 seozny - oni na nartach a ja na kijkach na piechotkę wchodziłem sobie na jaworzynę , płyny w plecaczku miałem i inne kanapki. aż do tamtego sezonu... , żona i reszta ekipy sie uwzięła no i mnie namówili.. . kupiłem sobie buty , narty dostałem od kolegi bo je zajeździł troszkę jak dla niego , jakieś spodnie itd. jak napisałem zaczałem od Szczawnika 2 , potem jaworzyna jakieś boczne trasy , po paru dniach wierchomla , potem jaworzyna już cała , gdzieś w między czasie 4 dni na laworcie ... no i tak jak pisze , jetsem geniuszem narciarskim jak zostałem określony/oczywiście żartem /przez znajomych... , ale mówiąc nieskromnie naprawde nieźle mi idzie.. . no nic , troche chyba sie rozgadałem , ale chcę po prostu najlepiej jak umiem opisać to wszystko prostymi słowami bo na narciarstwie się nie znam po prostu.. . generalnie byłem na nartach z 7 razy po 3-5dni , plus do tego chrzanów parę razy , ale po pierwszej jaworzynie stwierdzi