JC Napisano 3 Grudzień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2012 W dziale Sprzęt zamieściliśmy pierwszy z artykułów Marcina Szafrańskiego z cyktu Jak serwisują sprzęt zawodowcy Tekst traktuje o przygotowaniu nart przez serwisantów Teda Ligety i Christofa Innerhofera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 3 Grudzień 2012 Autor Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2012 Zamieściłem unikalne zdjęcia sprzętu Teda Ligety, które zrobiłem w trakcie wizyty z Marcinem Szafrańskim w garażu serwisanta Alexa Martina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BuenosAires Napisano 3 Grudzień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2012 Dla mnie szok (zdjęcie 1,2,7) zawsze mi tłumaczono, że nie wolno ściskać nart przy wiązaniach. Bo tracą sprężystość. Jak widać co głowa (serwisanta) to inna teoria : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 4 Grudzień 2012 Autor Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2012 Kolejny tekst Marcina Szafrańskiego dotyczący tuningu sprzętu przez zawodowców. Tym razem Marcin opisuje tuning butów narciarskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROCH Napisano 4 Grudzień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2012 Oba artykuły fajne Dobra robota!!! Nie każdy może pogadać o serwisowaniu nart z Martinem Mam nadzieję, że jeszcze nas zaskoczysz tego typu artykułami w tym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 4 Grudzień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2012 Kolejny tekst Marcina Szafrańskiego dotyczący tuningu sprzętu przez zawodowców. Tym razem Marcin opisuje tuning butów narciarskich Wkradl sie chyba maly blad: Chyba nie muszę mówić, że inną parę zawodnik używa w konkurencjach szybkich, a inną w slalomie. Miększe oczywiście w slalomach. Powinno byc, w slalomie twardsze w konkurencjach szybkosciowych mieksze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 4 Grudzień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2012 Liftery sluza moim zdaniem do podniesienia stopy ale dla tego ze najpierw podeszwe szlifuje sie pod odpowiednim katem, ustawia sie canting na podeszwie, tym samym obniza sie nieco podeszwe i dla tego lifter ma przywrocic butowi maksymalna dozwolana wysokosc. Czyli lifter nie sluzy do podniesienia bezwzglednego buta tylko do przywocenia maksymalnej dozwolonej wysokosci ktorej zawodnicy jezdzacy w zawodach FIS nie moga przekroczyc. Czasem widac ze zawodnik sciaga buta do kontroli na mecie. Rossignol/Lange ma od razu jakby lifter, czyli pogrubiona podeszwe ktora nie pasuje do wiazan. Najpierw robi sie canting podeszwy czyli szlifuje ja od dolu a potem dopasowuje sie przod i tyl podeszwy tak aby pasowal do wiazan (pokazane jest to na fotce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szafrański Napisano 4 Grudzień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2012 Wkradl sie chyba maly blad: Chyba nie muszę mówić, że inną parę zawodnik używa w konkurencjach szybkich, a inną w slalomie. Miększe oczywiście w slalomach. Powinno byc, w slalomie twardsze w konkurencjach szybkosciowych mieksze. Oczywiście to prawda. Brawo za dokładne czytanie :happy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.