Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Atomic Cloud 9 czy Atomic Cloud 9 arc?


olafasola

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dzisiaj przetestowałam narty Atomic Cloud 9 z sezonu 2013/2014. Zastanawiam się jak mają się one do Atomic Cloud 9 z sezonu 2014/2015 oraz jak różnią się odczucia w jeździe na Atomic Cloud 9 Arc.

Oto mój profil:

Ankieta:

1. Płeć -kobieta

2. Wiek -25 lat

3. Waga -65 kg

4. Wzrost -173 cm

5. Na nartach jeżdżę od 7 sezonów, ( 14 dni w sezonie)

6. Moje umiejętności określam na 6

(wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)

7. Moje buty to - Dalbello Aspire 75

8. Teraz jeżdżę na nartach/model -Blizzard Emotion

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) -długim, krótkim skrętem, rekreacyjną, po przygotowanych stokach

10. Upatrzyłem sobie narty - Atomic Cloud 9, Blizzard Viva 770 IQ lub 770 IT IQ, Head Super Joy

11. Mój budżet na narty to około - 1500 zł

Czy ktoś z was miał również styczność z nartami Blizzard Viva 770 IQ lub 770 IT IQ lub ewentualnie Viva7.7 z sezonu 2013/14 oraz z nartami Head Super Joy? Bardzo proszę o pomoc, gdyż zastanawiam się nad kupnem któryś z tych nart. Na razie udało mi się przetestować tylko Atomic Cloud 9 (sezon 13/14) i jestem zadowolona, ale zastanawiam się jak mają się do wyżej wymienionych nart oraz do wersji z tego sezonu. Będę bardzo wdzięczna za wasze opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Względem rożnych wymienionych atomic polecam następujący klucz wyboru dla nowych

  • weź najtańsze,
  • weź najładniejsze według Ciebie

dla używanych:

  • weź w najlepszym stanie
  • weź najładniejsze / najtańsze

Względem innych wymienionych nie wiem.

Pozdrawiam,

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Względem rożnych wymienionych atomic polecam następujący klucz wyboru dla nowych

  • weź najtańsze,
  • weź najładniejsze według Ciebie