Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Wybór Narty Typu Master


Godryk

Rekomendowane odpowiedzi

1. Płeć - Facet

2. Wiek -28

3. Waga -77

4. Wzrost -191

5. Na nartach jeżdżę od 25 sezonów, (50-70 dni w sezonie)

6. Moje umiejętności określam na ....

(wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)

7. Moje buty to - W trakcie zamawiania Head Raptor B2

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Head ils rd 165 / Stockli Laser Sx Fis

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) -Sportowa po przygotowanych stokach SL/GS

10. Upatrzyłem sobie narty - Atomic G9 186 r26 / Head Rebels 186 r25 / Nordica Dobermann GS WC 184 r 25 /  Atomic G9 183 r24

11. Mój budżet na narty to około 2000-3000zl

 

Witam

Jako ze powoli moje stare Stockli Laser SX Fis docierają do końca swojego żywota poszukuje nowych nart by je zastąpić. Poszukuję narty typu Master do jazdy po tyczkach w Polsce. Jako że część forumowiczow ma spore doświadczenie może rozwiejecie moje wątpliwości dotyczące wyboru "gigantki". Chodzi mi głownie o kwestie czy na "Polskie" ustawianie tyczek według was lepiej sprawdzą się narty typu 180-183 z r wynoszącym 23-25m czy narty dłuższe 186 z r 25-27 tutaj do wyboru np modele Atomica  Salomona czy Heda (np Rebelsy 181r 25 vs 186 r25). Modele krótsze zazwyczaj opisywane są jako modele Master dłuższe Junior. Teraz pytanie do was czy modele Junior nie będą nartami o mniejszej sztywności?
Bedę wdzięczny za każdą propozycje czy przemyślenia od Was
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach