Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Dobór nart - prośba o pomoc


PKC

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Zastanawiam się nad kupieniem nowych/używanych nart w tym sezonie.  Potrzebuje porady co może się nadać 

1. Płeć - męska 

2. Wiek - 25

3. Waga - 70

4. Wzrost - 177

5. Na nartach jeżdżę od 15 sezonów, ( 10 dni w sezonie zależy czy jest śnieg :) )

6. Moje umiejętności określam na 6-7

7. Moje buty to - Salomon XWave 100 (możliwe że zostaną zmienione ponieważ mają juz swoje lata) 

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Atomic gs race 12

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - długim skrętem, choć miałem ostatnio okazje testować różne  slalomki na Wisła Ski Expo 2021 i skręcanie też nie jest złe ;)

10. Upatrzyłem sobie narty - tu właśnie jest problem. Ze slalomek najbardziej przypadły mi do gustu volkl racetiger sl 165cm (model z 2020). Nie miałem okazji testować żadnych GSek z ostatnich lat :/

11. Mój budżet na narty to około - zależy, jesli nowe to do 2000. Używane do 1200-1500. Chciałbym uniknąć zakupu bajerów typu jakies pręty na narcie (każdy wie o co chodzi :) ). 

Jestem stosunkowo lekki ale trochę siły w nogach mam po latach kopania w piłę. Zastanawiam sie czy znacie jakies ciekawe propozycje zarówno wśród GS jak i SL. Jazda głównie po stokach w Polsce, więc rozważam również zmianę na coś pomiędzy SLalomka a GSka (z promieniem skrętu pomiędzy). 

Dzięki za pomoc!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, PKC napisał:

Cześć!

Zastanawiam się nad kupieniem nowych/używanych nart w tym sezonie.  Potrzebuje porady co może się nadać 

1. Płeć - męska 

2. Wiek - 25

3. Waga - 70

4. Wzrost - 177

5. Na nartach jeżdżę od 15 sezonów, ( 10 dni w sezonie zależy czy jest śnieg :) )

6. Moje umiejętności określam na 6-7

7. Moje buty to - Salomon XWave 100 (możliwe że zostaną zmienione ponieważ mają juz swoje lata)