Nowy użytkownik Posted October 12, 2006 Report Share Posted October 12, 2006 tak sobie czytam i czytam ... "..wszystkie narty są pokryte sączarną folią maskującą. Dzięki temu, żaden z jurorów nie wie, jaką markę testuje w danej chwili, nie ulegając tym samym własnym uprzedzeniom do poszczególnych brandów." A co z wiązaniami ? nie znam się na sprzęcie ale potrafię odróżnić wiązania produkowane przez atomica od wiązań fishera itd. co więcej łatwo odróżnić różne modele wiązań jednej firmy ! czy uważacie że profesjonaliści testujacy narty nie potrafią odróżnić marek i pozostać obiektywnymi , a może mimo tego że wiedzą na jakiej narcie jeżdżą chcą zachować obiektywizm (chyba takie jest założenie), a moze jest jeszcze inaczej ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 austria ski test ... Jako uczestnik i testujący narty w trakcie WorldSkitest-u (AustriaSkitestu) odpowiem Ci na te pytania. Oczywiście można odróżnić sprzęt po kształcie nart i wiązań (przykład Atomic, Salomon ...) ale ... - można się naciąć bo wiązania np. Look i Rossignol to te same wiązania - jeszcze o wiązaniach ... a co z wiązaniami np. Tyrolia, które są podobne u Fischer-a i Head-a albo Marker-a, które stosuje np. Voelkl, Elan i Nordica. - o ile w nartach z grupy Race da się połapać to już w allround-ach nie zawsze się trafia w firmę - wierz mi, że zawodnicy Pucharu Świata (którzy tez testuja narty) nie potrafią odróżnić nart! Nawet tych firm, na których jeżdżą w zawodach! Powód ... narty są zaklejone czarną folią, a narta jest zupełnie inna niż ta, na której startują! - na koniec (w moim przypadku i większości testerów) nie specjalnie nas interesuje na czym jedziemy, ale jak się jedzie ... z czasem po prostu nabiera się dystansu. Ja mam wgląd w oceny wszystkich testerów i nie jest to tak, że np. Franz Klammer, który związany jest z Head-em najwyżej go ocenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...