Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

[wybor nart] Prośba o pomoc


Kanu

Rekomendowane odpowiedzi

Moi Drodzy,

przede wszystkim witajcie - to moj pierwszy post na tym forum.

A teraz do rzeczy:

mam 197 cm wzrostu i 101 kg wagi

Szukam nart z grupy allround. Jestem początkującym narciarzem. Na stokach byłem zaledwie kilka razy, a więc moje umiejętności są bardzo mizerne.

Kupiłem już buty - Atomic B-tech 70

Co możecie mi polecić (najchętniej z oferty atomica)?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i cierpliwość :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Atomic...hm Nie jestem sympatykiem tej marki ale to nie ma nic do rzeczy.Nie wiem jakie narty Cie interesuja tzn. z tego roku czy z poprzednich sezonów.Na pewno starsze ale nowe(no chyba,że myslisz o używanych) możesz znależc w dobrej cenie.Np. z zeszłego sezonu którys z nizszych Izorów.Mysle,że 5 byłby ok. Pare sezonów temu były narty z serii C(5 lub 7). Jak na poczatek to powinno wystarczyć. A z tego sezonu to moze Metrony też nizsze numeki. Co prawda metron to nie koniecznie allround ale tez byłby to dobry wybór.Sprawdzi sie i na stoku i w głebszym śniegu.

Z Izorami czy C(jezeli jeszcze znajdziesz) zmieścisz się w cenie. Z metronami moze byc gorzej ale moze sie myle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslalem o wypozyczalni (do tej pory na takich jezdzilem), ale w tym roku (i mam nadzieje, ze w nastepnych tez) planujemy (z żoną) niemal każdy weekend spedzac na nartach (o ile pogoda nam na to pozwoli). Wolalbym nie zaprzatac sobie glowy wypozyczalnią. Planujemy również wypady do Włoch i Austrii.

Nie ma dla mnie znaczenia, z którego sezonu bedzie pochodzila narta

a propos budzetu: moge przeznaczyc troche wiecej pieniedzy jezeli okaze sie to konieczne.

Bardzo dziekuję za wszystkie rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

planujemy (z żoną) niemal każdy weekend spedzac na nartach (o ile pogoda nam na to pozwoli).