Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

wybór sprzętu


diarius

Rekomendowane odpowiedzi

witam, proste i krótkie pytanie.

Jestem raczej początkującym narciarzem, 3-4. Szukam odpowiednich nart. I nie chciałbym kupować czegoś na rok, dwa... Mam 178 cm wzrostu i ok.74kg. Lubię raczej niezbyt agresywną jazdę z pewną dozą szaleństwa :) Obserwuję oferty w sklepach i necie, rozmawiałem ze sprzedawcami i tu zaczyna się problem, bo każdy coś innego doradza i niejednokrotnie te opinie się nie pokrywają :mad: Propozycje były m. in. takie Atomic SL 10, 156 cm długości (wydają mi się zbyt krótkie przy moim wzroście), Blizzard SLC np. 165 cm, Blizard CMX 10, 160 cm...

Czy te narty nie przerosną zbytnio moich możliwości? Jaka powinna być ich długość?

Ewentualnie jakieś inne propozycje z Waszej strony?

Dzięki za wszelkie merytoryczne uwagi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, proste i krótkie pytanie.

Jestem raczej początkującym narciarzem, 3-4. Szukam odpowiednich nart. I nie chciałbym kupować czegoś na rok, dwa... Mam 178 cm wzrostu i ok.74kg. Lubię raczej niezbyt agresywną jazdę z pewną dozą szaleństwa :) Obserwuję oferty w sklepach i necie, rozmawiałem ze sprzedawcami i tu zaczyna się problem, bo każdy coś innego doradza i niejednokrotnie te opinie się nie pokrywają :mad: Propozycje były m. in. takie Atomic SL 10, 156 cm długości (wydają mi się zbyt krótkie przy moim wzroście), Blizzard SLC np. 165 cm, Blizard CMX 10, 160 cm...

Czy te narty nie przerosną zbytnio moich możliwości? Jaka powinna być ich długość?

Ewentualnie jakieś inne propozycje z Waszej strony?

Dzięki za wszelkie merytoryczne uwagi i pozdrawiam.

Trochę moim zdaniem źle Tobie doradzają, 2 narty z grupy low race, ijedne crossy dla teoretycznie jeżdżących. Fakt że lepiej by było jakbyś dodał gdzie jeździsz (kraj czy alpy bardziej) no i jaki skręt preferujesz, długi, krótki, czy może średni... bo to istotne informacje.

Odnośnik do komentarza